Dear Friend, Premium Rushin ensi-ilta bio rexissä 21.9. 18.00 ->

RIDE. LIKE. HELL.

Tää tulee varmaan olemaan aika eeppistä paskaa.

niin paska läppä, että on pakko liittyä seuraan

phadej - 1:14, 19.9.2011 » niin paska läppä, että on pakko liittyä seuraan
Miten niin läppä?! Mä suunnittelen polkevani Turusta Helsinkiin vain katsoakseni leffan, jonka näkisi täälläkin, siksi että tää on niin vitun siisti idea.
Josif - 23:46, 18.9.2011 » Mitä ihmettä? Cyclomaniahan tehtiin jo 2001. Vai tuliko silloin vain pyöräläheteistä muodikkaita, ei fixeistä?
mutku premium rush tehtiin jo [1986](http://www.imdb.com/title/tt0091814/)

olin 3 ja munkaan tsygässä ei ollu jarruja. aina ollu vähä next level jäbä muutenkin.

vallengrach - 1:21, 19.9.2011 »
phadej - 1:14, 19.9.2011 » niin paska läppä, että on pakko liittyä seuraan
Miten niin läppä?! Mä suunnittelen polkevani Turusta Helsinkiin vain katsoakseni leffan, jonka näkisi täälläkin, siksi että tää on niin vitun siisti idea.
Minun satakuntalainen sarkasmi ei tainnut purra odotetulla tavalla. Yritetään uudestaan: tähän on VITUAWESOME.

Edit: Olis cowa jos katsois pohjille Fillaritiikerin ja/tai Cyclomanian ja sitten pukeutua ensi-ilta-meiningillä Harry Potteriksi ja mennä leffaan.

Ovatko kaikki liittyneet Halal-ahon jengiin ja kirjoittavat sarkasesti? Voitaisko kirjoittaa jatkossa sitä mitä tarkoitetaan?

Pitäisköhän ottaa bussi Turkuun ja polkea sieltä takaisin Helsinkiin ihan vaan siksi että TOI on siisti idea…

Smurf - 8:51, 19.9.2011 » Ovatko kaikki liittyneet Halal-ahon jengiin ja kirjoittavat sarkasesti? Voitaisko kirjoittaa jatkossa sitä mitä tarkoitetaan?
Onks tää sitä [i]ironiaa[/i]?

ei, nyt on ihan rehellistä sanon-mitä-tarkoitan.

Eli ihan läpällä meinasit?

eiku oikeesti oikeesti.

Ei kenenkään tarvitsisi mitään selitellä jos ihmiset pitäisivät itseään vähän tyhmempinä ja muita pikkasen fiksumpina.

tu mitä p*a. siis toi traileri.

Eipä suotta tule olemaan autuaaksitekevä katseluelämys tämä.

vallengrach - 1:21, 19.9.2011 »
phadej - 1:14, 19.9.2011 » niin paska läppä, että on pakko liittyä seuraan
Miten niin läppä?! Mä suunnittelen polkevani Turusta Helsinkiin vain katsoakseni leffan, jonka näkisi täälläkin, siksi että tää on niin vitun siisti idea.
Mitä jos järjestetään Turussa omat bileet? Mua ainakin vituttaisi polkea maaliskuussa Stadiin.

Tää vois toimia, jos kävis lobotomias edellisellä viikolla. Saiskohan ryhmäalea?

bronto - 13:52, 18.9.2011 » I like to ride. Fixed gear. No brakes. Can't stop. Don't want to, really.
Täl spiritil poljetaan Turusta Stadii.
Smurf - 8:51, 19.9.2011 » Edit: Olis cowa jos katsois pohjille Fillaritiikerin ja/tai Cyclomanian ja sitten pukeutua ensi-ilta-meiningillä Harry Potteriksi ja mennä leffaan.
Olis cowa! Saman tien vaikka SEKÄ Fillaritiikeri ETTÄ Cyclomania.

ai että, itse ainakin pukeudun pyörälähetiksi tähän ensi-iltaan!

Mun vaijeri ei mahdu mun vyötärön ympäri.