Dear Friend, Premium Rushin ensi-ilta bio rexissä 21.9. 18.00 ->

Mishka NYC -tarra toptubessa, FSA chainring, Velocityn kehät…

Mutta missä ovat spoket?

Eiköhän tuo elokuva nosta onnistuneesti pyöräilyä kohtaan koettua pelon kulttuuria. Jarruttomuutta ei kannata tässä yhteydessä kritisoida, koska sehän vaan ohjaa pyöräilijöitä ennakoivaan ajamiseen ja täten turvallisempaan elämään. Teemalta tuli juuri dokumentti telepatiasta ja ennakkoaavistuksista.

Trailerin perusteella vaikuttaisi, ei niin yllättävää, ihan perushutulta tuo lefa.

Mä oon mukana ofkooos!

Mä ainakin teen kaikkeni sen eteen että tulis.

Quicksilver nevaforget.

Joo!

kyl

Pitää katsoa joka tapauksessa, joten voisin joinata. Traileri ainakin lupaa todella hyvää.

Tätä muuten ihmettelin itsekin.

itse jäin kaipaamaan vispejä.

messissä

Y E S !1!

Tää on varmasti huono!

Meiksi on messissä.

Jospa keskareillakin olis yhtä paljon väkeä joskus.

Mä poljen Porvoosta ihan tuota varten! Joku sohva täytyy vaan jostain löytää.

Sohva löytyy. Jos vielä tuolloin kaukaisessa tulevaisuudessa asun Stadissa.

Mitä ihmettä? Cyclomaniahan tehtiin jo 2001. Vai tuliko silloin vain pyöräläheteistä muodikkaita, ei fixeistä?

Millo enskari?!
Jotai pre-eventtii vois ruveta kyhäilee aika nopeesti!

ruotsissa ainakin ensi-ilta on 23.3.2012, joten ehkä samoihin aikoihin täälläkin, jos edes tulee levitykseen. mut hyvä on alkaa jo nyt järkkäämään eventtiä, niin ei tule sit premium rush loppupäässä.

Meikällä kolmekymppiset tuolla viikolla - Premium Rushin ensi-iltaa parempaa syntymäpäivälahjaa en voisi toivoa. Luulis tuon tulevan levitykseen Suomessakin, kun trailerin perusteella jää sellainen vaikutelma että tuotantoon olis jokunen ropo satsattu.