Cyclocrossia

Noniin, myöhään eilen illalla varmistui etten sitten lähde. CC:n oikuttelevaa etuvaihtajaa, siis eihän se ole ikinä toiminut kunnolla, piti säätää ja lopputuloksena matka vaijerikauppaan lähiaikoina ja uudet harjoitukset.

Ei etuvaihtajaa tartte. Laita edessä pikkurattaalle ja se on siinä.

Pili pili pom mutta sehän vain takaa autenttiset olosuhteet.

Jes, renkaat pumpattu ja valittu sopiva välitys.

skippaan koska suicidal tendencies virgin oilissa…

olin tosi paljon myöhässä ja pyörin alueella lenkkipoluilla kunnes mut bongattiin ja pääsin mukaan yhdelle kierrokselle. Täytyy kyllä sanoa, että oli itelleni todella haastavat maastot, pelottavaa ja samalla sairaan hauskaa. Kiitos, ensi kerran olen ajoissa ja paremmilla crossirenkailla.

Pestyäni 6 kiloa paskaa pyörästä ja itsestäni laskin ruumiit: Muutama mehevä raapale, asfaltti?ihottumaa ja rillit aivan päin vittua. Vika kierros Karen kanssa keskeytyi kun vedin otb:t naamalleni päin kohtuullisen kokoista kiveä. Seuraavat meinasin vetää muutaman metrin jälkeen kuralätäkköön ja tästä osasimme jo päätellä että aloin olla riittävän paskana keskeyttääksemme leikit, kädet eivät jaksaneet enää puristaa jarrukahvoja.

Aika teknistä maastoa kyllä, kuumottavankin sellaista. Mutta AIVAN HELVETIN HAUSKAA ja kyllä muuten tuntee urheilleensa. Hienoa oli päästä gurujen ja pro-hemmojen menoa tsekkaamaan niinku in action. Ja hieno pedagoginen ote vaikka sen puutteesta aluksi keskusteltiin. Ja kyllä muuten tunsi itsensä tyhmäksi kun oli hipoilupyörällä liikkeellä. Reilu ja hyvä pössis.

Suurkiitos osallistuneille ja guruille opetuksesta, ens kerralla lisää noviiseja pykälään!

Minä opin joskus Pulikan kanssa, että kun ajaa itseään vikkelämpien perässä, oppii kaatumaan kovemmasta vauhdista. :wink:

Seuraavalla kerralla pitäisi skoutata (ja siivota?) Keimolan rata, ja sehän on iisipiisi. Sopivia aikoja?

Mulle passaa to-ilta tai lauantai. Su lähden pöndelle ja olen siellä jotakin 7+ päivää. Osallistun moiseen mielelläni eniveis, tota lisää.

Oli lystiä, kiitos ajoseuralle. Tänään uudestaan klo 17 Velosportilta.

Päivitin otsikkoa, meininki sama. Nyt on sikäli turpaan saanut ja yyberkuntoinen pössis ( kurkku karheana, sikaväsynyt ja ruhjeilla ) että huomista en uskalla ennustella. Jos ei muuta ilmene krossirintamalla ja kondis antaa myöten niin menen juoksupitoiselle lenkille itämaisemissa pe / la-akselilla. Palajan jahka aikataulut muutoinkin selviää. Ja jos muuta tapahtuu niin ilmoitelkaa toki tässäkin langassa!

Keimolan ratahommat voisi natsata ensi viikolla ma tai to itselleni.

Oiskohan se sitten ensi viikon to? Jonkun täytyy tulla autolla niin saa sahan (puita?) ja pihaharjan (lasia!) messiin.

Vesuri vois olla sahaa parempi? Se menis kans laukussa… pihaharja olis kyllä myös tarpeen, mitenkäs sen sais kikkailtua, itse en voi tulla autolla.

No laitan pikkukirveen reppuun ja pihaharjan vaakaputkeen, niin voi ajaa siirtymätkin.

Näillä huudeilla nyt torstaina klo 19?

http://g.co/maps/gqju

Eli Keimolan Kaiun majalla. Lähdetään siitä koeponnistamaan Keimolan VPCX-rata ja ehkä siivoilemaan vähän.

Alla voi sopia kivoja yhteissiirtymiä keskustasta.

Kova vinkki: Motonetista saa alle kahdeksalla eurolla metrisen macheten. Ei se ole vesurin veroinen, mutta onpahan lystikäs itsensäsatuttamisväline.

Oliks menijöitä?

Kyllä, huomenna mennään.

Olisiko mahdollista saada gps-jälki tuosta radasta? En valitettavasti pääse huomenna enkä lauantaina mutta ajattelin että voisin ensi viikolla käydä koettamassa.