Cyclo Cross/Gravel Grinder/Monstercross -speksauslanka

Mikä ihme. Onks tästä ollu palstalla jotain selostusta jossain? Lisää infoa kaipaan miä.

1 Like

Steal is reel, snuff aid??? Ajelin kesällä Fargollani Vuokatin Sapporo ja Hiukka-Pöllyvaara -reitit ja muutama viikko sit pöytähyndiä, mut x-upit ja tabletopit ei lähteny niinku dirtti- tai bmx-pyörällä lähtis. Maantietä oon ajanu sliksit ja greivelii WTB Rangerit alla. Väärä pyörähän tuo on kaikkeen, mutta sujuvasti sillä ajaa missä vaan. Ainoo parannustoive ois se, et sais mahtuun 26x4” renkaat alle talviajoa varten.

Itsellä yks koko liian isolla ajaessa se worst of both worlds. Ei tarpeeks näppärä singletrackille, ja jotenki hidas vaan sorateille. M-kokoisella vibat saattais olla jääneet erilaisiksi. (20” ja 180cm pitkäraajainen)

1 Like

183cm ja L-koko, harkitsin M-kokoo ja ehkä ois menny pitkällä stemmillä?

Eiks helpompi oo tehdä pienestä iso?

Palstalla aika vähän ja hajallaan eri topikeissa, kun on vaihteet jne ja en ole keksinyt mihin lokeroon tämän milloinkin työntäisi. Viimeisin nosto lienee tämä:

Mutta! Peugeotista valmistui juuri video:

35 Likes

Kuus vuotta olen omistanut. Tuntuu väärältä valinnalta lähes kaikkeen mutta silti siitä on todella vaikea luopuakaan. Ja rumuus yllättää aina talliin astuessa :face_vomiting:
Hankinnan jälkeen markkinoille on tullut paljon vaihtoehtoja jotka olisivat ehkä omaan käyttööni parempia kun en joustokeulaoptiota tule todennäköisesti koskaan lunastamaan.
Talvikäytössä järeillä nastarenkailla Fargo olisi omimmillaan jos siihen saisi asiallisesti kiinnitettyä kunnon lokasuojat. Nyt valtava potentiaali hukkuu lentävään loskapaskaan.

Kysyppä tarkemmin niin koitan vastailla…

Mikä estää kunnon lokasuojien kiinnittämisen?

Kiitos tämän sisällön tuottamisesta ja jakamisesta. Minun mielestäni pitkästä aikaa upein pyörä. Erityisesti syksyn tunnelmaan sopiva.

2 Likes

Suoraan vaan ama-langaksi! Hemmetin hyvä råjekt

6 Likes

Bluemels 65 on natsannut uusimman sukupolven Fargossa oikein pätevästi. Onko sulla jokin vanhempi Fargo?

1 Like

2016 kuitukeulassa ei ole kiinnityspisteitä lokasuojalle. Muistaakseni seuraavan vuoden mallissa jo on. Toki voi jollain virityksellä asentaa.

Ok, kiitos tiedosta. Fargo on kyllä omalla listalla tällä hetkellä korkealla.

Joo tää pökötti on sykähdyttävin fillari aikoihin. Saanu myös 56 sydäntä. Onkohan jonkin sortin ennätys tää sydänmäärä.

Lienee tykätyin postaus, jota ei oo deletoitu. NTKT.

1 Like

Mitkä lokarit noi nykyset on? Tarttis omaan saada jotkut. Renkaina tällä hetkellä 38 mm gravelking slicksit, mutta jotkut 32-35 milliset meinasin seuraavaks laittaa. Bluemels 45 vai jotain muuta?

Merkkiä en muuten tiedä. Ne on ostettu Velo Vitalitysta n. 5 vuotta sitten, joka on Briteissä. Malli fluited fenders. Maksoi n.30€. Kestävät mutta painavat. Etulokari sais olla pidempi mun makuun, mutta hyvin ovat palvelleet.

Itse laittaisin 45 tai 55mm Pelago tai 50mm Gilles Berthoud. Tuossa Veli @tutam Pelago 55mm. Itsellä katkenneet Bluemelsit: 2, katkenneet Pelagot tai Berthoudit: 0

2 Likes

Kelasin luopua droppitangosta Stragglerissa. Oiskohan jengillä kiinnostusta settiin osissa tai kokonaisuutena: On One Gooseneck, 52cm Venturemax, vaijerivetoiset 1x11 apex brifterit, ruskee greppi.
?

3kk olikin 9kk.

16 Likes