Cycles Gitane in general + A.M.A. Olympic

Kiitos ja kumarrus Inforest, kulttuuriteko tuo projektisi taustoineen palstalle.
Voisiko näitä vastaavia koota stickyksi jälkipolviakin varten ?

JT

Pystyykö ranskalainen tosiaan tekemään tuollaisen dropoutin, jossa ei ole minkäänlaista yritystäkään mihinkään hienosteluun. Teollista muotoilua parhaimmillaan.

Pistä vähän kokemuksia noista gaattoreista, kun saat kilsoja alle. Luotettava butyylituubi kiinnosta, mut noita on moitiskeltu ajomukavuuden kannalta liian kovakylkisiksi.

JIITEE - 11:25, 19.11.2010 » Kiitos ja kumarrus Inforest, kulttuuriteko tuo projektisi taustoineen palstalle. Voisiko näitä vastaavia koota stickyksi jälkipolviakin varten ? JT
Tee threadi, jossa on linkit onnistuneimpiin projekteihin, niin mä stickytän.
konkeli - 13:30, 19.11.2010 »
JIITEE - 11:25, 19.11.2010 » Kiitos ja kumarrus Inforest, kulttuuriteko tuo projektisi taustoineen palstalle. Voisiko näitä vastaavia koota stickyksi jälkipolviakin varten ? JT
Tee threadi, jossa on linkit onnistuneimpiin projekteihin, niin mä stickytän.
Yes Sir . [Klassikkoja](https://www.yksivaihde.net/old/6474/89688)

JT

Gitanen 2011 mallistossa myös cityfixetti.

759.00 €

Gitane pääsi tänään clasun matkalaukkuvaa’an koukkuun killumaan ja sininen nestekidenäyttö kertoi armotonta tarinaa.

9610 grammaa, ilman alla olevaa törkeen siistiä työkalusettiä, jotka GitaneUSA:n ältsin mukavat aktiivit kaikessa reiluudessaan laittoivat postin mukana Härmään.

edit. en oo kokeillu, mut on varmaan aivan susipaskoja työkaluja. vrt Biteman saranallinen haka-avain.

9,6 kg on aika hyvin. Paljonkohan painaisi alkuperäisosilla, varmaan yli 10 kg?

Ei ole painava…

hienoa historiikkia ja erittäin hieno fillari.

Odotin kyllä, että menee yli 10kg:n. Nuo on oikeasti vieläpä melko lähellä alkuperäisosia. Osa jopa vanhempaa Gamagoolo recordia, kuin itse runko. Olympic on toimitettu vuonna-82 täydellä nuovorecord sarjalla ja mavic Monthlery vanteilla.

Joo kyllä näiden teräspyörien kanssa menee usein yli 10kg, alle sen on sitten “speksattu pyörä”.

fillarji - 19:32, 17.12.2010 » Joo kyllä näiden teräspyörien kanssa menee usein yli 10kg, alle sen on sitten "speksattu pyörä".
Speksattu tai ei, yllätyin iloisesti kun vm. 1983 Nishikin Race Masteria punnitsin ( siis alkuperäisessä varustuksessa ):

koko 57 C-C , AX600t ohennetuilla pinnoilla ja Mavic GP4 Red Labelit tuubeilla (normi contin girot) ,muuten täys 600EXArabesque-setti :
9,3 kg

Runkohan on Tangen Champion no:2. D-A:lla voisi mennä 9 kilooon…

JT

NOS ja NIB ja WTF!

On ne vaan rajuja vehkeitä.

Nostan hattua tollaselle klassikkojen uudelleenväsäämiselle, hienoa työtä on jumaliste…
Itse korkeintaan korjaillut -80 Colnagoa, jonka olen omistanut 10 vuotiaasta lähtien.

Myyty hyvään kotiin. Odotan projektipäivityksiä, HÄ?

Kyllä tä on vieläkin sairaan hieno. Projektilankaa pystyyn uusi omistaja!

fd

Kävin varastaan kuvan, kun tuli vähän ikävä.

Kappas, tääki kuva on päätynyt foorumille :slight_smile:

Nosto myös koska ekan sivun tarina = mainio :slight_smile:

Laite käy ja kukkuu edelleenkin, joskin etukumi luovutti viime kesänä Raisiossa ja sit piti vaihtaa uus tuubi. Ei kyl ollu helppoo entisaikain pyöräilijöillä. Kiekkosia on pitänyt rihtailla muutamaan otteeseen ja oonkin miettinyt että pitäiskö jossain vaiheessa varovasti kysyä josko niiden modernisointi olis mahdollista. Mut ei ne sais liian modernin näköiset ainakaan olla. Menee kaunis pyörä piloille :o

EDIT 9080 g näemmä