Cycle Center VS. hermot

Juu aika jännältä kuulostaa, että noin pitkään on varrottu koko touhua. Omalle kohdalle sattuneena, olis pyörä haettu jo aikaa sit poies ja toimitettu muualle huoltoon tai tilattu mycycoole kaljapalkalla asentamaan kammet paikoilleen. Toi on vaan harmillinen tosiasia, että jos on negatiivista palautetta niin 99,9% porukasta ilmaisee sen, mutta jos on jotain kehuttavaa niin… Jää melko varmasti sanomatta. Toivotaan tosiaan, että pyörät pyörii.

Kai sinne saa kanta-asiakas kuitenkin välittää tunnelmia melkoisen luetulta pyöräfoorumilta?

Tunnelmathan on just sitä parhautta, mut ei voi väittää et joku juttu on menny pieleen myös itsellä jos yli 12kk on odotettu kampien vaihtoa. Voin toki olla väärässäkin ja mun käsitys ajan vääristymästä voi olla kans virheellinen… Mut mä en odottais. :O)

Liikkeellä ois ollu kyllä jo aika monta mahdollisuutta korjata erheensä, enkä mä ihan helposti hermoja menetä. Olen ollut puolueetonkin viime viikkoihin asti ja yrittänyt ymmärtää että pyörä varmaan onkin viettänyt talvea jossain varastossa jossa on muidenkin pyöriä hankaloittamassa sen ulossaantia, mutta jos sitä ei ole enää olemassakaan niin asia on jo vähän eri. Pyörällä ei ollut kiirettä koska lapsikin oli tuloillaan eikä ollu tarvettakaan hoputtaa koska nastat oli siinä alla ja kesäpyöräkin olemassa, mutta kyllä sitä nyt oletti että seuraavaksi talveksi sen talvipyörän sieltä sais ulos. Olen itse asiakaspalvelutöissä ja tämä on ammatillisessakin mielessä niin käsittämätön juttu että on mielestäni aivan aiheellista vinkua täällä netissä jo. Ja aion vinkua lisää jos ei ala jotain tapahtumaan!

Ja aika alkaa venyä aika nopeasti jos alkuun osaa kysellään viikoittain ja aina vastataan ei oota, jolloin siirrytään kyselemään kuukausittain ja jos vieläkään ei tapahdu mitään niin tahti harvenee.

Ihan vaikuttaa järkeenkäyvältä ja ymmärrän itsekin tuon vitutuksen. Asiakaspalvelutöissä toimineena sitä osaa tosiaan käsitellä asioita vähän pitkäjänteisemminkin. Porukka tuossa vinkkaa kuten minäkin, että kuluttajavirasto, kuluttajaneuvoja, kuluttaja-asiamies on vaan ne “oikeammat” osoitteet tässä tapauksessa. Nää foorumit kun on loppujen lopuks vaan ilmasia psykologin käyntejä, joissa tulee kaikkea muuta kuin terveeks.

Läppäni oli siis vastaus tnts:lle.

joo sori ei ollut tarkoitus siis mitenkään vähätellä tilannetta ja onhan tuo todellisen perseestä ja käsittämätöntä, mutta nyt täällä on masinoitumassa tämmöinen joukkoboikotti ja joku yksivaihde vs cycle center -kampanja jne…

mut surkeasti hoidettu kyllä liikeeltä joka tapauksessa. Toivottavasti kuitenkaan heille ei käy kauppaveljiä.

Kevätkireyttä mä sanon. Haisee pitkin foorumia, toivotaan et pihvi ja bloukkari-päivä parantais maailmaa.

Mä toivon että voisin jo vaikka perjantaina tulla tänne foorumille toitottamaan asiakaspalvelun ja reklamaatiokäsittelyn mahtavan hyvää toimivuutta ko. yrityksessä! Mutta siihen asti luontainen optimismini on hieman pessimistiytynyt.

Lisään vielä että pinnani on harvinaisen kestävä (ainakin verrattavissa 2,4mm pinnaan 20" teräsvanteessa), mutta katketessaan siitä aiheutuu huomattavaa vaivaa ja mielenpahoitusta!

Sain perjantaina hakea sieltä korjaamosta käytetyn pyörän hävinneen tilalle. Pari laatuluokkaa alempi pyörä se on mutta ei kiinnostanut enää pitkittää asiaa ja pyörä oli kuitenkin sentään ajokunnossa. Tähän tyydytään. Vaikea kuvitella itseäni viemässä kyseiseen liikkeeseen enää mitään korjattavaksi!

Loppu jos olisi hyvin, kaikki olisi hyvin. Mutta vaikea tuota on sellaiseksi laskea.

MFFF - 12:43, 18.3.2012 » Sain perjantaina hakea sieltä korjaamosta käytetyn pyörän hävinneen tilalle.
http://mindprod.com/image/jgloss/squirrelcagewheel.jpg

vakuutettiin että kypärä joka ei ollut hyllyssä tulee 5pvän sisällä kauppaan, josta sen voi noutaa. Nyt mennyt 40 päivää.
Näin nämä suomalaiset älbeeässät pysyvät pystyssä.
Vaihdan liikettä.
Pieni juttu, mutta kypsyttää aika paljon-koska käynyt liikkeessä monta kertaa kyselemässä että missäs potta viipyy…

hankin pari viikkoa sitten hesarin liikkeestä ensimmäisen 2000-l maantiepyöräni. “käytetty, mutta ajokuntoinen”. en tsekannut tarkemmin palikoita, vaan ajattelin ajamalla kokeilla tuotteen ehjyyden, koska sille annettiin suullinen takuu. saatuani pyörän haltuuni, ensimmäiseksi huomioni kiinnittyi likaisuuteen ja hapettumiin, vaikka myyjän mukaan pyörää oli ajettu ainoastaan sisällä liikuntamyllyssä. jokainen pyörivä osa oli vuorattu hyvin rasvatuilla hiuksilla, joita leijailenee pilvittäin sisäurheiluareenoilla. putsaus ja ok. paitsi ketju oli lopussa ja isompi eturatas sen myötä kulunut paskaksi. vein takaisin liikkeeseen. veivät 60eur vaihdosta. reilua? ei mun mielestä saatana

Tä. Nettikauppa for the win.

Pakko kysyä, että mitä nämä liikkeet tekevät ns. ensihuollossa, joka pitäisi olla pyörän ostamisen jälkeen noin 300km ajon jälkeen? Pelkkiä säätöjä, jotka voi tehdä itsekin?

^Noilla kilsoilla kai olennaisin on kiekkojen tarkistus kun pinnat on leipoutuneet malliinsa?

Yleensä tarkistetaan/kiristetään kiekot, tarkistetaan/kiristetään kaikki kierteillä olevat osat, tsekataan vaihteiden ja jarrujen säädöt.

Nyt kun on omakohtaista kokemusta ko. putiikista anna asetan omalle suosikkilistalle heti shoppiveljien edelle. En voi edelleenkään käsittää miten asiakkaita voi koittaa kusettaa joka käänteessä. Ainoa ero on, että antavat edes kuvan että heitä kiinnostaa…