Cruisereita Vaasassa

Vaasassa pitäis olla näytillä, ja saa tuoda näytille cruiser-polkupyöriä 18.7.
Kyseessä on oikeesti moottoripyöränäyttely, mutta sielä on fillariluokkakin. Tapahtuma on käsittääkseni ilmainen ja parhaille on kai palkintoja luvassa.

Polkupyörien näytteilleasettajia tuskin on kovin paljon, mutta toivottavasti niitäkin löytyy. Sinne siis MrVelo ja Chopperolli.

Tuo järjestettiin viime vuonnakin, mutta silloin siellä ei ollut fillariluokkaa, joten minäkään en siellä käynyt, en siis tiedä siitä sen enempää.

http://www.thundermachine.fi/?page=frontpage

Menossa ollaan, näyttelyn jälkeen olisi aikomus cruisailla pikkaisen Vaasan yöhön :wink:

^Kappas, näin aina ajan hermolla olevana huomasin juuri, lukiessani viime torstain Pohjalaista, että siellähän jo sanot olevasi menossa.

Nyt on tämä tapahtuma aika lähellä, onkos Vaasan fixipyöräilijä(t) tulossa mestoille. :wink:

^ Joo, on kyllä tarkotus tulla sielä pyörähtämään.

Terve!

Ilmeisesti Vaasassa on muitakin fixeilijöitä kuin minä - väliaikaisesti tosin =).
Olen vielä ensi viikon täällä Vaasassa (lomalla), jos kiinnostaa jonkunlainen yhteiskokoontuminen. Pistäkää vaikka tänne viestiä jos moinen houkuttelisi.

Käsittääkseni vakituisia Vaasalaisia fiksuttajia on tällä hetkellä vain yksi, eli minä. Ja MrVelo ehkä tulevaisuudessa? Jos muita löytyy, niin ilmoittakaa toki itsestänne.

Kyllähän sitä tosiaan vois vaikka kokoontuakin. Itse asiassa tänään olis koko ilta vailla suunniteltua ohjelmaa, lähipäivistä vaikea sanoa.

Moi!
Tänään en pysty, kun pitää muualle venyä, mutta koko ensi viikko mulla on lomaa, joten ainakin silloin voisi jotain keksiä?

Torstai voisi käydä paremmin (kuntsillahan on muuten silloin kesäterassikin påp-musiikin kanssa), ilmoittele (ilmoitelkaa) jos silloin kävisi…

Ensi viikolla mulla on kyllä varsin paljon kaikenlaista, mutta ehkä jossain välissä.

Siis torstai tällä vai ensi viikolla?

Moi!

Olin alunperin meinannut tätä torstaita, mutta mun kasattavana ollut takakiekko vaatii vielä uusintakäynnin pyöräliikkeeseen, kun ovat sen kasanneet niin, ettei mahdu takana pyörimään…tän siitä saa kun ei tunne paikkoja, mihin kannattaa täällä luottaa =)

Yritetäänkö vaikka ensi viikolla sitten, joku ilta vaikka?
Laitan sulle mun numeron tuolta PM:n kautta.