Crescent 309- 3 1/2€ sinkula

hello. me new in here.

Imgur

Kaatopaikkakohtalolta pelastettu cressu 3n ja puolen budejetila. 3.5 uusiin anttilan jarrupaloihin, jotka ovat pyörän huonoin osa.

Riisuttu- tanko katkaistu ja käännetty- pienempi eturatas(42) ulompaan pykälään-vanhalla suntourin takapakalla ketjulinja osuu 16p takarattaaseen, ketju poikki ja kireelle. Vanteen rihtausta, moottorinpesuainetta, vaseliinia, ketjurasvaa ja päivä työtä.

Budjetti kasvaa ajaessa. Kiekkosettiä flipflopnavalla, varvaskoukkua ja muuta roipetta on tilattu. Vendio.com Customer Service

Jos joku tietää tai osaa arvata ko. fillarin vuosimallia, saa kertoa ilman rangaistusta. Väritys viittaa Miami Vice-vuosiin.

Ei mitn. Kuvaa yritin liittää. En osant, liia juovuksis oln.

Just oikee meininki! Tosin harmni et menit katkaiseen tuon stongan. Olisin nimittäin mielelläni vaihtanut valmiiksi katkaistun ehjään. Olisin voinu laittaa 3.50€ välirahaakin, niin olis menny nollabudjetille (just äsken nimittäin ostin kaupasta uuden). :slight_smile:

Minulla on samanlainen. Tosin vaihdeversiona vielä, mutta suoralla tangolla. Sinkulakitin piti olla jo postiluukussa.

Sain pyörän kaverilta, joka sen aikanaan uutena osti, joskus 83 - 85 -tienoilla. Eturenkaan navassa on muuten joku sarjanumero, josta ilmenee, minä vuonna se on tehty.

Sinällään, jos joku haluaa vaihtaa tuon minun pyörän päikseen pienempirunkoiseen (n. 56 cm) niin ottakoot yhteyttä. Sinkula/fixie/vaihde. Ihan sama, kunhan on ajokuntoinen. Fixi tai sinkula siitä kuitenkin ajan kanssa tulee.