Crescendo

Uusi jäsen ja uusi pyörä:

http://media.share.ovi.com/m1/large/0698/abb258c7d46740649282569d69794d47.jpg

Anttig:n jo aiemmin vilauttama aihio valmistui pitkän jahkailun jälkeen, ja kävin kauniin kevätpäivän kunniaksi ottamassa siihen hieman rapaa pintaan. Eka fiksi ja hyvät fiilikset.

Kyseessä siis hifistelemätön maantie-konversio, jonka aihiona syksyllä Tampereelta poistettu vuoden 1990 Crescent Fashion Line.

IS NICE!

nätti o. mikäs satula ja mitkä vanteet, cxp33?

Persiin alla on ebaylta bongattu punainen Selle San Marco Regal, ja edessä ja takana Halon Aerorage-valmiskiekot.

nähty tänään mannerheimintiellä eteläänpäin menossa, muistaakseni. olisikohan omistajalla ollut punainen kypärä

Oiskohan samainen Cressu, josta itselläkin on kuvia koneella ja olin sitä joskus ostamassa. Oliko myyjällä reilummikin pyöriä tallissa?

Mut on kyllä nätti konversio.

Heijari, taidoin muuten nähdä sut joku viikko sitten Hämeentien varressa Vallilassa, tai ainakin poljin jonkun ohi jolla oli käsissään täsmälleen samanlainen pari valkoisia Halon keikkoja.

Boratin sanoin: “I LIKE!”

tnts - 21:05, 8.3.2009 » Oiskohan samainen Cressu, josta itselläkin on kuvia koneella ja olin sitä joskus ostamassa. Oliko myyjällä reilummikin pyöriä tallissa?
Myyjällä oli jonkin verran ainakin modernimpaa harrastuskalustoa tallissa roikkumassa, mutta en muista oliko enempää pyöriä kaupan tms.
heijari - 7:18, 9.3.2009 »
tnts - 21:05, 8.3.2009 » Oiskohan samainen Cressu, josta itselläkin on kuvia koneella ja olin sitä joskus ostamassa. Oliko myyjällä reilummikin pyöriä tallissa?
Myyjällä oli jonkin verran ainakin modernimpaa harrastuskalustoa tallissa roikkumassa, mutta en muista oliko enempää pyöriä kaupan tms.
Jep, oletettavasti sama heppu. Laittoi silloin tuon rungon kuvien lisäksi jonkun herutuskuvan juuri saapuneesta hiilariunelmastaan. En lämmenny.