CRC-superpikakimppa 17/12/09 HKI

onko kellään mitään pientä tilattavaa just tänään? Voisin laittaa ihan just tilauksen vetämään ja mukaan mahtuis jotain pientä.

mulle
ohjainlaakeri (musta)
ja
pieni pullo lateksilitkua

Fibrax Pads Shimano Road & Alloy Holders: Red Pair & Free Extra Pads ASH450

Pro-Lite Carbon Brake Pad Set: Pair F&R - Shimano

Jos mahtuu mukaan, niin mulle tällaiset:

Ritchey stemmi 110mm 17 degree

Silva bar tape

Spoke wrench

Ängen mukaan, jos mahtuu:

KMC Z610 HX

fidu! nakkasin oman tilaukseni lentoon just pari päivää sitten:/

Mutta toisaalta voisin ehkä vielä ottaa tämän → Ritchey Prologue Base Bar 40cm €34.66 ( Chain Reaction | MTB, Gravel & Road Bikes | Epic MTB Gear )

Mikäli vielä sopii mukaan?

Mites postikulut?

pro spoke wrench ja richeyn bullhorni on out of stock, joten ne ei nyt mahdu mukaan.

Vielä jos tulis parilla kympillä jotain, niin tulisivat ilman postikuluja.

No mä otan sit ne stay upit: Chain Reaction | MTB, Gravel & Road Bikes | Epic MTB Gear (XL)

kauppa on nyt kiinni!

Tosiaan, en huomannut että oli tuo spoke tool out of stock. Onko mahdollista vielä lisätä tilaukseen tämä(jos ei ole jo tilaus valmiina)?

spoke tool

fillarji - 12:22, 17.12.2009 » Tosiaan, en huomannut että oli tuo spoke tool out of stock. Onko mahdollista vielä lisätä tilaukseen tämä(jos ei ole jo tilaus valmiina)? [spoke tool](http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=32403)
meni jo, sori.

damn, tilanteet vaihtuu tiuhaan ja hyvä tietysti, että verkkokauppa päivittyy nopeasti. Aivan hetki sitten meinaan ei ollut tuo bullhorni loppu tuossa mitassa.

Ei mahda minkään.

maksakaa osuutenne tilille 202720-435355/Toni Tiainen, kiitos. Ilmoittelen noudosta kunhan paketti saapuu.

maxettu

Paketti on Töölössä. Noudot onnistuu illalla Museokatu 46 osoitteesta ja päivisin keskiviikosta lähtien Korkeavuorenkatu 41:stä, jos näin sovitaan. Jotain pientä voin tuoda tiistaina Beeffiinkin. o4o849426I on numero.

OMG, onko kyseinen katu muodostumassa vaikuttajakeskipisteeksi?

Mun jarrubalat biiffiin?

joo eipä tuossa ollutkaan mitään isoa, joten otan koko setin mukaan pihviin.