Citymaasturi aka Talvifiksi

Olli, sun feimi senkun kasvaa maailmalla…

Is it just me, mutta tulee mieleen incredible hulk tuosta pyörästä tuossa vihreässä värissä?!

No jopas, MonoRog’ikin oli siellä ja mun nimellä oma label :slight_smile:

-Olli

Sopii hyvin taustalle tuo Tšernobylin nelosreaktori… Mad Photoshop skillz

Jokos oot kerennyt testaamaan SUV:n ajo-ominaisuudet lumessa?

Ihan pienen lenkin ehdin vetästä, tuntuis menevän minne vaan jos jaloissa piisaa ruutia.
Erittäin hauskaa oli kyntää “mahdottomista” paikoista. Nyt fillari on osina laatikossa
kun sen piti lähteä ulkomaille mutta tullit osoittautu ostajalle liian korkeiks… :-/
Eli pyörä olis vaikka kaupan. En oo vielä jaksanu kasaa sitä. Rullailin tänään tolla
Kosmoksella tuolla pikin lunta ja loskaa… :smiley:

-Olli

Oisko vinkkiä minkäkokoinen ihminen tuolla pystyy ajamaan? Ja suunnilleen hintapolitiikkaa?

“Pyörä sopii aikuiselle miehelle.”

Tein rungon itselleni ja olen noin 174cm pitkä, eli siinä main. Sopinee hieman
pidemmälle ja lyhemmälle kuskille. Kokeilemalla selvinnee parhaiten.

-Olli

Vihdoin kun on tullut lunta pyörä on päässyt oikeaan elementtiinsä.
Olen viime aikoina harrastanut kunto urheilua, poljeskelemalla läheisissä
metsissä ja pelloilla. Tarttis vaan laittaa vieläkin tiuhemmat välit,
kun nuo kaupunki maasturi välitykset on hieman pitkät tuonne hankeen.

Koska tarvitsisin tilaa ja rahaa tulevaisuuden projekteihin, laite on edelleen
myynnissä. Kevät aurinkoinen hinta pyynti olisi 800eekkiä.

-Olli

Olli, laita ilmoitus Velospaceen ja kato mitä tapahtuu. Onko sulla siellä sivua?

voisko tätä koejaa jossain? ihan rehellisestä kiinnostuksesta vailla realisoituvaa ostoajatusta?

Fillari on Vantaalla, saatan tässä taas jossain välissä tulla sillä tonne Hellsingin
Keskareihin jos muilta kiireiltäni kerkiän. Kiitti Jussi, täytyy kattoo tota Velospace
juttua jossain välissä. En vaan jaksais taas hoitaa tota ulkomaille lähetystä kun se
edellinen ostaja sankari teki oharit. No onhan mulla nyt sille sopiva pakkaus laatikko…

-Olli

Pääsekö tolla oikeasti eteenpäin? Epäilen, että toi on helvetin raskas munamankeli.

bullhorn - 9:42, 10.2.2009 » Pääsekö tolla oikeasti eteenpäin? Epäilen, että toi on helvetin raskas munamankeli.
Pääsee sillä, mä koeajoin sen yksissä syksyn keskareissa. Se on aika veikeä ajettava. Kurvaillessa tuntee hyvin, kuinka suuri pyörivä massa haluaisi mennä suoraan.

Kai siihen kesäkelillä saa jotkin cruiseriläskit, jos asfaltilla ajelee?

Ainakin Maxxiksen Hookwormia saa 24- ja 26-tuumaisina. En tiedä mitä kokoa tuossa Ollin kapineessa on alla.

Ja oliks Kendalla joku liekkikuvioitu nakki, 24-tuumainen.

Ollilla taisi olla 80 mm leveät 24" mopon kumit tuossa, vai kuinka?

edit: niin joo. Jos tuohon laittaa slicksit kesäkumeiksi, niin Olli varmaan vääntää spinnerit renkaisiin ja maalaa rungon keltaiseksi? Samaan tyyliin, kuin hummereita raiskataan maantieliikenteeseen.

hummerithan on maantieliikenteeseen tarkotettu…

Kyllä Hummeri alunpitäen oli suunniteltu “metsään”. Mutta nykyään taitaa enemmän mennä
kaupaksi siviiliin. Uudet mallithan (h2, h3?) on täysiä citymaastureita.

Nuo nykykumithan on Nokian 24x3 ja ihan fillarikäyttöön tarkoitetut, eli “kohtuu kevyet”.

Tällaisia Schwalben Crazy Bobbeja ajattelin siihen kesäks…

-Olli