Charge Plug mod

Eli tämmönen meno peli nyt käsiin lässähti. Suuri kiitos avusta Henrylle aka ChainThugille pyörän kasaamisessa ja osien löytämisessä! Ilman Henryä pyörä olis vieläkin vaiheessa ja osina:)

Eli Charge Plugin ostin ja siihen heitin 1/8 inchin Julianin deepit rimssit ja niihin valkoset Randonneurit jotka oli tuskan ja sadan reijän takana saada kiinni. Saippua vesi muovisissa Continentalin rengasraudoissa lopulta toi voiton taisteluun.

Edessä oliks toi nyt 46 1/8 inchin ratas valkosilla 165mm kammilla ja takana 17 piikkinen vapaa ratas eli sinkulana mennään. Penkki, tankoteipit ja jarruvaijerien kuoret pääs myös vaihtoon. Ainii ja kultaset ketkut ja polkimet NS bikesin jotku perus bmx polkimet niin normi kengillä on mukava polkea. Muuten perus Charge paketti… heh.
Vähän ratisee noi välitykset… voi olla et johtuu ketjuista tai sit rattaista mut mul oli tos samas setupis kii orkki taka vapaa ratas ja orkki eturatas joten voipi olla ketjuissa vika.
http://www.jussitarvainen.com/IMG_0311.JPG

Ketjut on löysällä. Todella siisti pyörä.

Mistä hommasit ton Chargen penkin? Oon ite haaveillu siitä knifestä, mutta tuntuu että ne on kaikkialla loppu.

…deepit rimssit ja 1/8 inchin ratas samas setupis…

Eiku vaan, hieno.

eeehana peli näin syksyn kurakeleille! hieno on anyway. :slight_smile:

Sun baikki on varsin kjuut.

Danke schön. Juu saa nähä miltä toi näyttää talven jälkeen:) Pitääpi varmaan vaihtaa ennen ku kelit huononee eri palikoihin ettei mee ihan pilalle. Juu enkä mie paljoa noista kulttuuri asioista tiedä ja esteettisyytä tässä vaan haettiin.
Penkki löyty jostain sakemannin kaupasta… mut ne oli kaikki loppu melkein joka paikast. TOdella edullinen ja hyvä penkki mielestäni. 30€
Ja ketjut menee kiristykseen:)

yhdys sana vihre ?! =)

on hyvännäköinen kokonaisuus, ja randonneurit on hyvät sliksit talveksikin (siis eteläsuomeen)

TimoL - 10:28, 10.9.2009 » on hyvännäköinen kokonaisuus, ja randonneurit on hyvät sliksit talveksikin (siis eteläsuomeen)
Yhden työmatkatempon olen Randonneureilla ajanut märkä/loska/jääpintaisilla pyöräteillä ja kyllä se aika liukastelua oli. Eka kertaa tuli sillä reissulla koettua paripyöräluisut + spinni kolmenkympin vauhdista - jännitti. :D Aika suurella varauksella talvirenkaaksi.

Mutta hieno Plugi! :slight_smile:

simojoki - 10:46, 10.9.2009 » Yhden työmatkatempon olen Randonneureilla ajanut märkä/loska/jääpintaisilla pyöräteillä ja kyllä se aika liukastelua oli. Eka kertaa tuli sillä reissulla koettua paripyöräluisut + spinni kolmenkympin vauhdista - jännitti. :D Aika suurella varauksella talvirenkaaksi. Mutta hieno Plugi! :)
off topic: joo, mä laitoinkin tuonne sulkuihin ton eteläsuomen just sen takia että 85% talven keleistä täällä ajelee ilman nastoja, jolloin toi on just passeli rengas ;)
Off Topic:

Contin GP 4 Season FTW!