Bullitt-topic

Ainakin jos se ei sijaitse Kokkolassa. No siitä saa parilla tontulla hakia.

1 Like

Hyvä myyjä tuo oven eteen – kun aikoinaan ostin mun (nyt jo ex-)Bullitin, niin se tuotiin Pieksamäeltä (tai jotain sinnepäin) Helsinkiin, jopa ennen kuin olin maksanut mitään - vaan osoittanut kiinnostusta.

Löytyisikö vinkkejä Bulsun vuosihuoltoon? Kevyttä naksumista kuuluu polkemisen tahtiin satulasta ajaessa, sekä moottori on/off. Pääepäiltynä satulankiskot, hissitolppa tai itse clamp. Kiristelin nämä viime viikolla ja luulin äänen kadonneen, mutta nyt kuuluu taas. Ihmettelin asiaa parkissa ja ohjausmekanismistakin saa vastaavan äänen aikaiseksi. Mietin että pitäisikö koko mekanismi purkaa ja rasvata. Onko porukka tätä kuinka tiheään tehnyt?

Edit. Kyllähän se oli taas KS dropperin yksipulttinen saddle clamp mikä natisi. Vaihdoin testiksi jäykän tolpan ja og-satulan, jolloin natina katosi.

Gripline viritykseen ollaan oltu suhteellisen tyytyväisiä, mutta on herännyt ajatus, että onko honeycomb siellä alla ihan turha. Sen poistamalla saisi lisää lastauskorkeutta ja painopistettä alas. Toisaalta taas katellut, että muoviboksi on tilankäytöltään heikompi kuin laitojen myötäinen DIY vaneriboksi, tai jopa alkuperäinen side panel kit, kumpaakaan itselläni ei ole koskaan ollut…

(post deleted by author)

Oisko kellää lainata bullittia helsingissä lauantaina?

Olin aatellut viritellä valot ja lähtee karnevalisoimaan, mut jos on jotain vähä akuutimpaa niin saapi kyllä.

No siis jatketaas privas!

Työpaikka tarjosi työsuhdepyöräksi Omniumin ja jälkikasvu ei muutenkaan mahdu enää Bullittiin. Tämä siis tarvitsisi uuden kuskin. Löytyy penkki, honeycomb ja canopy, sekä Green cyclen 500W etunapamoottori. Akku ihan OK vielä. Tietty orig. luomukiekko eteen tallella. Jotenkin vaikea hinnoitella.

3000

p.s. sul on toi steering arm väärällä eli yläpuolella kiinni keulassa

Valot oli ja paremmin karnevaalin fiilistely videolla.

4 Likes