Bontrager Switchblade Race X Lite

Tässä on mun uus talutin. Oon käyttäny vähän tukevampaa runkoa, enkä oo lähteny keventelemään, jotta laite kestäis jalkakäytävillä sadevesikourujen ja kanttarien kolhut. Ehkä tällä tulee kans vähän tricksailtua, niin kestääpä senkin. Vanne on kestäväksi havaittu OpenPro ja puolattu radiaaliin 36:lla DT Compilla. Tää runko ottaa vaan levyjarruja, joten brakeless 4 life! Jos nyt taas tulee kauheen luminen talvi, niin ehkä hankin nastarenkaan tuohon. Bullhorni vaihtuu vielä maantiedroppiin ergomutkilla, niin jaksaa talutella vastatuulessakin.

http://lh4.ggpht.com/_e_5lwS1n-Zs/TI-bg1YJp8I/AAAAAAAAA-c/gPQiKh7dR-g/s576/P1020219.JPG

Bontrager Switchblade Race X Lite runko
Bonrager Race stemmi
Miche Primato High Flange 36h napa
Mavic Open Pro 36h vanne
DT Competition puolat
Schwalbe Marathon Plus kumi

Minkä kokonen runko?

lol jarrupinnat & brakeless. noob.

Toi puolaus vähän sattuu silmiin…

Taluttaisin!

Selvästi tarkoitettu ympärivuotiseen taluttamiseen kun menee nastarenkaatkin.

… Onhan toi tosi hieno mutta mitä minä en ymmärrä tässä?
mikä toi vehje on?? Missä loput pyörästä???
BTW, voin ostaa ton bullhornin sitku vaihdat sen dropin tilalle.

Mut mihin lukko we got beefin ajaksi?

räd

Entäs lokari räntäkeleille?

^ talutattekste talvellaki?

Onks toi vähän liian iso sulle? Entäs mitkä on noin tankonauhat? ja onks ne eriväriset koska “because you can!”

ChainThug - 18:14, 14.9.2010 » ^ talutattekste talvellaki?
Eihän talvi tätä harrastusta rajoita. Täytyy vielä todeta, että on kyllä hieno. Venttiilitkin on ulkokumien tekstien kanssa oikein.

Ei tohon mahdu mitään kovin leveetä nastarengasta. Tai mahtuu, mut sit pitää laittaa spacereita kannikoiden väliin, et saa lisää q-faktoria.

Jännät kulmat… voi olla aika hätänen peli talvella.

Ei muuta ku Täysii!!