bob jakcsonii

Yritin ettiä tietoo tietoo tästä bob jacksonin alley cat rungosta foorumilta mutta en löytäny. Onko kellään mitään kokemuksia kyseisestä rungosta kiinnostais meikäläistä kovasti ku bob jacksonin rungon oon hankkimasssa, mutta nyt on vaa ongelam että onko se vigorelli vai alley cat?

Nyt meet kipinkapin Urheiluaittaan Annankadulle ja ostat sieltä hienon Vigorellin roikkumasta - jos Tapsa on hyvällä päällä ja suostuu sen myymään. Ei pitäis olla paha hinta, ja saat oikean kaupan hyvät puolet etkä kasvotonta perävalot-näkyy -nettituubaa.

Iha hyvä tarjous mut tossa netti tilauksessa houkuttaa jus se ku se väri valikoima on niin laaja .

manfred - 14:34, 25.1.2010 » Iha hyvä tarjous mut tossa netti tilauksessa houkuttaa jus se ku se väri valikoima on niin laaja .
montako kuukautta on toimitusaika? Taitaa vielä kuitenkin kesäksi ehtiä, jos nyt tilaa?

Sopii tsekata Tapsan värivalikoima. Joku on joskus “hieman” joutunut odottelemaan Bob Jacksoniaan, kysy vaikka Ilkalta…

Urheiluaitassa oli ainaki sininen ja vihreä roikkumassa tuossa viime keskiviikona. Kokoa tai mallia en sitten tiedäkkään.

Vihreä taisi olla 52, mä sitä olen käynyt hipelöimässä mutta en ole varma kelpaisiko tyttöystävälle raving green vai joutuisiko sillä sitten kuitenkin ajamaan itse. :slight_smile:

Sivukyssäri, onko kellään kokemuksi Fortin rungoista; lohjalla näkyy olevan myynnissä…

Kelläänkö ei oo tuosta alley catista mitään tietoa?

tnts - 13:24, 26.1.2010 » montako kuukautta on toimitusaika? Taitaa vielä kuitenkin kesäksi ehtiä, jos nyt tilaa?
Mulla meni vähän reilu kolme kk kun näihin aikoihin tilasin.

Tuleeko “alley cat” -mallissa elämän-manifesti mukana

manfred - 13:46, 26.1.2010 » Kelläänkö ei oo tuosta alley catista mitään tietoa?
On varmaan sen verran tuore ettei vielä ole ehditty netti dokumentoimaan. Aika hyvin ne erot Vigorelliin on tuolla sivuilla selitetty. Jos pääset testaamaan Vigorellia niin siihen verrattuna uskoisin että kyseessä on jäykempi, painavampi ja ohjaukseltaan ärhäkämpi runko.

Joo. siinä tais ollakki että se sopii paremmi juuri temppuiluun yms.

Kyl mä ostaisin trickträck menoon jonkun siihen tarkoitetun rungon, miellään viel jonku bmx-firman duunaamana. ton alleycatin keula näyttää siltä että sanoo riksräks vaan ku vetää tyyliin ekan nose pivotin.

Alley cat on ny tilattu nyt vaa odotellaan toiveekkaasti mitä sieltä tulee.:stuck_out_tongue:

Iltaa nyt kysytään kauemman alaa harrastaneiden mielipiteitä kautta suosituksia. Eli Alle cat siis kyseessä nyt vain tarvisin keskiön 103mm JIS keskiö, niin mitä minkälaista suosittelette. Semmone sais olla jota ny ei tartte joka kesän jälkee olla vaihtamassa. Ja sitten vielä ohjain laakeri joka täyttää samat ehdot eli hinta laatu suhde hyvä.

Joku muu saa suositella cane creekia, FSAta, stronglightia, shimanoa ja muita, mutta ma sanon etta Phil ja Chris.

manfred - 22:54, 2.3.2010 » Iltaa nyt kysytään kauemman alaa harrastaneiden mielipiteitä kautta suosituksia. Eli Alle cat siis kyseessä nyt vain tarvisin keskiön 103mm JIS keskiö, niin mitä minkälaista suosittelette. Semmone sais olla jota ny ei tartte joka kesän jälkee olla vaihtamassa. Ja sitten vielä ohjain laakeri joka täyttää samat ehdot eli hinta laatu suhde hyvä.
Mulla oli sama tarve muutama kuukausi sitten. Kaikkien arpomisien ja säätämisien jälkeen tilasin Philin. Hetkeäkään en ole katunut. Joo ja on mulla Chriskin...

meikä voi olla joku muu… toisaalta S:ää ei vältsyy saa 103mm. UN54.

107 taitaa olla lyhin UN54. Budjettivaihtoehtona löytyy sitten Suginoa.

Ei toi suginokaan ihan sukka ole. Oon leiponu tollasella menemään +15t, eikä vielä oo antautunu. Ostasin toistekkin.