BLB

Onko joku tilannut tuolta jotain joskus? Pelaako? Miten olet tilannut s-postilla?

oiskohan linkki poikaa, jos nettikaupasta puhutaan?

Brick Lanen tuotteita Helsingissä myy ainakin Kumiluoti, joten sieltäkin voi kysäistä ennen kuin itse tilaa. Itse olen käynyt vain asioimassa myymälässä, mutta netin kautta en ole mitään ostanut. Jossain vaiheessa noiden piti avata ihan kunnollinen nettikauppakin, mut ei näytä se projekti edistyneen.

Sähköpostilla vaan selkeä tilaus ja paypalilla maksu kun kokonaishinta on selvinnyt. Kannattaa tiedustella tuotteiden saatavuus ennen tilausta ja rahan siirtämistä. Hyvin on toiminut ne kolme kertaa kun olen tilannut.

BLB:n jotain kamaa saa myös turusta Berggreniltä.

Ei kokemusta puljun nettikaupasta, mutta BLB:n BLT:n omistajana voinen sanoa, että varmista hommaat.

BLT:n geometria on lähes identtinen steamrollerin kanssa, mutta runkoon ei valmistuhömöyksien vuoksi mahdu niin isot gummit (minulla ainakaan), se BLT:n vakiokeula on myös kummallisen pitkä. Siinä ei ole jarrulle reikää ja kruunu etäisyy vanteesta on niin tolkuton, että mikään normijarru ei kyllä yltäisikään.
Ostin myös rungon kanssa samaan aikaan rungon väriset, samaisen puljun bmx-polkimet. En ole vielä laittanut kiinni, mutta aika halpiskamalta vaikuttavat.

Pääasiassa siis: tuotteissa vaikuttaa olevan hyvä idea, mutta laatuun en omien kokemusten jälkeen enää niin luota. Mikäli pääset hypistelemään jonkun toisen ostamia tuotteita tai kaupan hyllyssä olevia, niin sitten on toinen juttu.

…hinnathan noilla on ihan jees. Runko ei minulla ollut ihan priimaa, mutta ei se ollut kalliskaan.