Bike King, Tampere

facebookissa
Bike King

Kuninkaallinen pyörähuolto…
Suvantokatu 10 (Ortodoksikirkon naapurissa)
050-5530200
ma 11-18
ti-pe 8-17
la 10-14
myös sopimuksen mukaan

Palvelut:
pyörähuollot, sijaispyörät (ilmainen huollon yhteydessä), pyörävuokraus, tee-se-itse -palvelut, varaosat ja vaatetus…

Tee-se-itse -pisteitä 3 kpl, toistaiseksi. Käytössä huoltopukki, kaikki työkalut, puhdisaineet, öljyt ja rasvat. Hinta 15€, ruuhka tilanteessa 15€/h

Varaosat ja tarvikkeet: panostamme laadukkaisiin bmx-osiin, mutta pyrimme palvelemaan myös kasvavalla fixi-tarjonnalla. Jälkimmäisessä kuuntelemme asiakasta ja pyrimme tarjoamaan kysynnälle vastinetta.

Ride on.

Kävin tsekkaan puljun ja hyvä meininki näytti olevan. Jotain perus fiksirompetta vähä hyllyy vaan :slight_smile:

Tee-se-itse pisteet tulee kyllä tarpeeseen!

no niin,
kiitoksia kaikille kioskissa käyneille: -nyt tohon tuli pari Focalea, jotta voin kokeilla tuota kuninkaallista pooloa… Huomena tulee täydennystä renkaista etc…

Ride on.

Kävin myös katsastamassa miltä paikka näyttää ja mukaan tarttui heti polkimet ja sträpit. Tulen ehdottomasti asioimaan uudestaankin ja katsomaan paikkaa myöhemmin, kun on tavaraa tullut enemmän hyllyihin.

Tee-se-itse -pisteet vaikuttivat todella hyviltä. Kannattaa käydä tsekkaamassa!

TSI-meiningistä pisteet. Todella hyvä!

jep toi TSI-piste on kyl hyvä idis. tähän mennessä kaikki pyörähuollot mistä oon kysyny on kyl lainannu pariks minuutiks työkalua lainaan et voinu pihalla ropeltaa. eli velosport, kumiluoti ja cycle center ainaki

FOX -poistoja:
-takataskulliset ajopaidat 25€ (Live Wire)
-kaikki säämiskälliset ajoshortsit 50€ (erimalleja, koot 30-36)

Liikkeessä myös reilusti FOX:n ajohanskoja, kypäriä, takkeja, t-paitoja, kenkiä, lippiksiä…
Focale44 Relax 55cm KYSY TARJOUS
Tunturi AERO
Freestyle ja racing bemaxeja

Jahas, jahas…

Perjantaina 11.11.2011 alkaa sitten Paddyjen ja Bandien myynti Kuninkaalla.
Eli toisin sanoen: -Kona on uusi edustuksemme.
Siksi 11.11 klo 10-18 järjestämme pikku-häppeninkiä, jota kannattaa seurailla ennakkoon täältä

Ride on.

Tänään kävin tässä puljussa vissiin kolmatta kertaa. Tällä kertaa piti saada vaihdettua muutamat nippelit maasturin vanteeseen, kun olin onnistunut pyöräyttämään parit alumiiniset vakionippelit aivan soiroiksi. Kuningas oli itse hieman kiireinen muitten huoltojen kanssa (joku citydeal tms. homma), mutta vaihtonippelit & rihtaustukki + työkalut löytyivät lainaan nopeasti. Nippelien vaihdot sujui parkin tukissa tälläiseltä amatööriltäkin suht vaivattomasti ja neuvoja sateli kuninkaalta mukavasti.

Aivan mahtavaa palvelua ja asennetta, monessako Tampereen (tai Suomen) liikkeessä onnistuu vastaava homma?

Lähtiessä kuningas veloitti hyvin nimellisen summan osista & työtilojen/-kalujen vuokrista. Mukaan hän laittoi vielä muutamat varanippelit ja pinnat “ihan kaiken varalle”.

Kerrotaan nyt vielä, että en ole mitenkään kytköksissä tähän firmaan, olen vaan erittäin tyytyväinen asiakas.

Hei, Tee-se-itse on hieno homma ! Muistetaan !

Levi´s Commuterit meiltä ainoana Suomessa! Hyllyssä 505 ja 511 farkkua ja chinoa muutamassa värissä sekä pitkähihasta kauluspaitaa. Rotsit ja malliston laajennus heti kun Euroopan varasto antaa myöden.

MUUTTOMYYNTI käynnissä
-Brooksit
-Konat
-Fox- ja Pelago-vaatteet
-Abus ja Kryptonite-lukot
-tarvikkeet ja varosat

tervetuloa penkomaan.

1.10.2012 jatkamme Lapintie 6:ssa Sportaxina.
Edustuksina Cannondale, Santacruz, Pelago ja useat bmx-merkit. Toiminta niin kivijalassa kuin nettikaupassa.

niin ja täällä olis yksi Tunturi Aero -asiointipyörä myynnissä

Kävin tänään “Kunkulla” eli Sportaxissa aka Portaksissa. Jälleen mainio esimerkki siitä, miten voi liikkeessä asiointi olla kivaa. Tein helvetin hyvät kaupat tarvitsemistani+ylimääräisistä kilkkeistä, mutta senkin ilon yli nousee fiilis siitä, miten osaavalla asiakaspalvelijalla on aikaa asiakkaalleen ja asiakkaalla tervetullut olo kynnynksen yli. 5/5. Eikä ollu edes itse kunkku paikalla…

Vieläkö teillä on tota commuteria?

Moro!
Commutereita löytyy 505, 511 ja 511 chino kokoja löytyy melki kaikkia, mutta tilaamalla saadaa lisää.

-Portaksin Lauri

Ps. Kiitos hyvästä palautteesta.

Olkaa nyt joskus myös lauantaisin auki;)

Kun kausi lähtee rullaa paremmin nii sit on myös lauantaina auki.
Eli jossai tossa huhti-toukokuun aikana.

-Lauri

Saimme uudet sivut auki ja sieltä saat kätevästi vaikka Leviksen Commuterisi