Biisit jotka lähtee soimaan päässä pyöräillessä

Alamäessä usein alkaa soimaan Sleepin Dragonaut, koska Gummo

1 Like

Ismo Alangon Pulu vainosi viime lenkillä. Otetaan vastaan suosituksia korvanappeihin/kuulokkeisiin joita voi käyttää ajaessa. Ongelmana että mun korvakäytävät on tosi pienet.

Ootko semmosia luujohdekuulokkeita kokeillut? Tai onko täällä muilla kokemusta semmosista?

kaverin sellasia tesmailin pari kesää sitten ja oli kyllä huono ääni. tai niinku ihan kiva kai siihen nähden miten se ääni tuotetaan; kehitys kehittyy jne, mut onks musiikki tosiaan taiteenlajina niin hyödyke et sitä pitää pystyä kuluttaan missä vaan ja milloin vaan?

ja vaikkei kysytty niin kerron silti mielipiteeni että on kyllä pöljää ajella ajoneuvoa ja hämätä kuuloaistiansa kuulokkeilla.

e. ja siis päässä soimaan lähteviin biiseihin haluan lisätä, että töissä meillä kuunnellaa radio pookia koska se vähiten vituttaa kaikkia ja siis oon lähteny töistä millon mikäkin kauhee iskelmä päässä pyörien ja siks tollaset symptom of the universet on sellasia helmiä ku ne vaa tulee ja sä niinku kuulet kuulematta sen biisin. vähän niinku fiksillä zeneissä dunemaisesti matkaat matkaamatta tjsp

Tällä viikolla ei oo muu kuin Deftonesin 7 Wordsin bassointro lähteny hiipimään polkimille astuttuani.
Ilo oli päästä näkemään livenä viime vkl.

Axel F on Harold Faltermeyerin käsialaa. Toimii leffassa paremmin kuin pelkkänä biisinä.

Jan Hammer teki Miami Viceen musiikkeja, SCT tietysti tunnetuin mutta Payback on kans kova.

Joo. Itseasiassa ostin juuri toisetkin Aeropexit kun paikallinen prisma tyhjensi varastonsa -50%.

Ja siis toimiihan ne, mut sanoisin et hyödyt nappikuulokkeisiin nähden aika marginaaliset. Tykkään kaupunkiajossa yms. ja on nää mulla ihan tavan vuoksi käytössä muutenkin alle päivän ajoissa.

Pidemmillä reissuilla mukana lähinnä siks että nämä on mun pienimmät bluetooth-kuulokkeet ja joskus haluun samaan aikaan kuunnella jotain kun on mahdollisuus ladata kännykkää.

Päässä soi kuusi kuuta ja saturnuksen renkaat ja haluan että se loppuu.

1 Like

Eilen soi mustan kissan tango. En tajua mistä nämä biisit löytää tiensä mieleen ajaessani. Samalla hidastan tai nopeutan mieleni biisiä poljinten vauhdin mukaan.

1 Like

tänään tällästä

never stop the madness ja clownsteppiä vedetään taas

Iron Maiden - Prowler

Todella usein kun ajan päihtyneenä öisessä kaupungissa.

1 Like

Tää korvamatopolkka soi eilen koko kotimatkan.

1 Like

Hahaa, just popitin tätä alas Hämeentietä eilen 8)

Canti brake, take me home
to the place I belong

5 Likes

ei pysty epäkuulemaan enää xD

2 Likes

Kun ajaa dynamovalolla hiljaista maantietä marraskuun pimeydessä:

4 Likes

Usean päivän reissuilla joissa ajan yön ylitse, alkaa aamuyöllä päässä soimaan Jontin ja Shakan Kolmatta linjaa.

Ja vain yhden lainin vuoksi: “Ollu raffi yö, se paistaa kasvoilta”

Tai no “Meininki freesi niinku puutarhatontul” resoinoi kanssa aika hyvin.

3 Likes

tältäkö se tuntuu kun löytää oikean fillarin

1 Like

Näinä aikoina tietyllaiset käsineet laittaa tämän soimaan ihan väkisin.

tänään oli aika läbbä muuten aamulla kun ajelin röihin ja yhessä kohtaa oli kilometrin matkan vaan jotku ihme mönkijän urat pyörätiellä ja muuten aikamoista hankea

lähti sit jostain taka-aivon uumenista tää garnierin laten helmi electro beatz soimaan

ja siis lyrics on ihan singalongia eikä siinä kauaa menny ku tein omat sanat siinä uraa ajaessani

on the fast tracks of the mönk
i take all i can
in the lane of the highway
jay wai dii ai

2 Likes

faija anna mun ajaa mönkkitie