Biisit jotka lähtee soimaan päässä pyöräillessä

lapsesta asti ollut itsellä tämmöinen että pyörällä ajaessa jossain vaiheessa tärähtää aivoradiosta soimaan joku biisi. mukelona usein C64 pelien tunnarit kun niitä tietystikin tuli kuunneltua siihen aikaan paljon sattuneesta syystä, mutta nyttemmin sitten täysin sattumanvaraisesti niin hyviä kuin huonojakin biisejä.

se mikä näissä tilanteissa, kun huomaa looppaavansa jotain tämmöistä jofassaan, on erikoista, on että useimmiten se biisi voi olla ties minkälainen ärsyttävä rallatus, mutta siinä tilanteessa se ei edes ärsytä - mikä lie kohtalonsa hyväksyneen reppanan coping mechanism.

käykö muille tätä ja muistatteko mikä levy on viimeksi jäänyt päälle?

Aika usein soi Deathgripsin Spikes, mut varmaan siksi, että tykitellessä sitä paljon kuunnellutkin ja tykittely ns. laukaisee sen. Toinen on huonolla kelillä Wye Oakin civilian, varmaa liittyy tohon Foadin leffaan

amebix - nobodys driving
poison idea - just to get away
ZEKE - let’s get drugs
arttu wiskari - mökkitie

Bert Jansch: Strolling Down the Highway

Suolla tunkatessa neon2-polku tai siis se kertsi

Hitto mulla soi varmaan koko ala-asteen ajan polkiessa yks tietty komppupelin tunnari AINA kun polki yhtään täysimpää, muistaisinpa mikä se oli

Viimeaikoina on pyöräillessä aika usein pyöriny toi “Spank Rock (Feat. Santigold) - Car Song”

pieni merenneito - 12:55, 30.7.2017 » Hitto mulla soi varmaan koko ala-asteen ajan polkiessa yks tietty komppupelin tunnari AINA kun polki yhtään täysimpää, muistaisinpa mikä se oli
Outrunin tunnari on kans.

Bubble Bobblee pelatessa tulee yhessä tasossa aina korvamadoksi Mauno Koiviston radiohaastattelu Yleisradiolta, jota kuuntelin pentuna kerran samaa tasoa tahkotessani…

Mulla soi päässä yleensä ihan omat jutut. Aika paljon tulee kehityskelpoisia ideoita ajaessa, oon jonkun pätkän hyräilly puhelimeen muistiinkin.

Viime syksynä poljin pimeessä ja sumussa hiljaista maantietä. Aistiärsykkeet oli olleet pitkään aika minimissä, kun oli tuijottanut huonon 20 luxin valon tunneliin pimeyden keskellä. Sitten vastaan tuli mauto popit kovalla. En ees tunnistanut biisiä, mut itellä lähti siitä soimaan Kauko Röyhkän Disko-Datsun, josta en kertosäettä enempää muista. Loppumatka kotiin meni sitten: “hei naiset hei naiset!” Tempo vaihtui kadenssin mukaan.

Muuten soi milloin mikäkin korvamato.

Eniten päänsisäistä soittoaikaa on tainnut saada Electric Wizardin Funeralopolis, varsinkin ylämäissä. Kerran jouduin kuuntelemaan Hki-Jkl -välin taukoamatta Peukaloisen retkien tunnaria, josta puuttui puolet sanoista. Sen jälkeen olen pakannut pidemmille matkoille aina kuulokkeet mukaan hätätapauksia varten.

Hollaback girl

Oma huuto

1 Like

Ei soi musiikki, mutta se Kotkan meripäivät ennen/jälkeen -kuva tulee mieleen joskus ylämäessä ja alkaa naurattaa.

1 Like

Neiti Groove oli viime reissun “listaykkönen”
Toisena tuli joulumaa.

1 Like

aina välillä kaupungin laitamillahan se alkaa…

itsessään biisi ei sitten oikeastaan enää soi, mutta toi alku.

Erityisesti pitkiä ylämäkiä runtatessa alkaa DJ Ali Tajunta soittaa näitä. Johtuu varmaan siitä, rytmi on samalla tavalla vähän nykivä ja hidas kuten tympeissä ylimäissä.

Fun Light Criminalsin Bombin’ the L

Samaten Dead or Alive That’s the Way I Like It (myös: Dead or Aliven lauluja <3<3<3) Dead Or Alive - That's The Way (I Like It) (Official Video) - YouTube

Ja aika usein kyl Judas Priestin Breakin’ the Law kun vetelee tyhjiä katuja kesäyössä