Biisit jotka lähtee soimaan päässä pyöräillessä

Suicideboysin 2nd hand etenkin kynnysvetoja tehdessä.
“***** it’s FTP all fucking day, all y’all look the fucking same
Fuck the fame, fuck a lane
***** I’m 'bout to swerve into the toll booth and scrape the change”

Viimepäivät, joka kerta, pyöräillessä soinut päässä (täysiä) Inter Arman versio Neil Youngin Southern Manista.

Kappaleena ihana, aivoradion loopilla toistamana pyöräilybiisinä aivan timanttia.

AINA, ku pyöräilee niin soi samulionen youtube videoista tuttu “ajobiisi”.

Se poliisit-sarjan rähinämusiikki aina kun alkaa vetämään keskustassa.

1 Like

mamma, tuo mies mua tuijottaa
mamma, ei niin kai tehdä saa

tää soi perjantaista keskiviikkoon

rennommin löllyessä

mutta

jos on jo vähän yritystä

No nyt kun tämän kuuli, niin luultavasti soi päässä sanoilla Mikä siellä saatana raksuttaa…

The Ramones - Now I Wanna Sniff Some Glue (oikein hyvä kadenssibiisi)

järven kävin vetää ympäri, (siru)etanoita ja märkiä lehtiä.

highsiderit on todellisuutta tuolla

1 Like

'malauta mannine ny tulee isoo klassikoo vad fan!?!?

Viime aikoina Siiri Nuoran “Dodo-sorsa” , albumilta Robotti Vipusen kovalevy

mannine - 15:49, 14.9.2020 » https://www.youtube.com/watch?v=ziErAr1IQMo järven kävin vetää ympäri, (siru)etanoita ja märkiä lehtiä. highsiderit on todellisuutta tuolla
Otetaan junkkaa tällekin sivulle. Ja mitä itelleni tästä genrestä tulee mieleen:

ohan toi ollu aivan todella mukavaa puuhaa ajella mun fixyllä, mut valehtelisin jos väittäisin et mulla lähtis jotku popit soimaa keloissa ku lähen ajeleen. mut jos joku musa korrelois mun feels kanssa re: ajelu fixyllä nii tää seuraava menis aika lähelle

Aamun työmatka Hämeentietä koskelta torille ja ensi polkaisulla jostain tuli Boomtown Ratsin Rat Trap aah

Kyllähän se Baba O’Riley on, joka käyntiin pärähtää. Macaframan jälkeen ei vaan oo yhtä hyvää pyöräilybiisiä itselle tullut vastaan.

Viimeaikoina taas soinu Juhanin Poljen mun pyörän.

Kenny Logginsin Highway to the Danger Zone.

Niin. Usein. Oispa peililasit, viiksekäs Goose takana ja loputonta hengailua pyyhkeisiin verhoiltuna pukukopeissa ICEMANin kanssa värikylläistäkin värikylläisemmällä 1980-luvulla. Siitä minä nautin.

edit: Osaakko embeddaa häh, jos paan koodia?!
Edit II: The return of the edit: no et osaa, saatana.

1 Like