Bianchi-cup aika-ajo ti 13.4 Hyvinkää - hienot pursuitit esiin!

Ajattelin mennä huomenna rykäisemään fiksupyörällä, ihan vaan hauskanpitomielessä. En panisi pahakseni jos yksivaihdeväkeä olisi enemmänkin, ei tuntuisi niin orvolta kun levykiekot suhistelee ohi. Olisi pursuit-fillareille aika passeli testi tuo, kun niitä on niin huolella speksattu.

Eli huomenna ennen viittä junalla Jokelaan ja sieltä lähtöpaikalle kruisaillen, lopuksi jäähdyttelyä takaisin keskustaan. Lisätietoa:

http://www.hypy.fi/page.php?id=463&js=1

Ajattelinkin että ne pyörät on hankittu seinälle ja pikkuroballe…

Yksin ei sentään tarvi mennä, päätellen eilisillan eeppisestä välitysspeksailusta baarissa.

Mä oon, Kare, tähän mennessä ajanut saman verran keikkaa kuin eilen koko päivänä. Ilmoitan.

Oispa tienny aikaisemmin, nio olis harmittanu oikeesti ettei pääse mukaan.

Anyway… edelleen Pepen Tempo joka keskiviikko klo 18:00 Sotungintiellä.

Metrolla Puotilaan ja siitä lämmittely Itäväylän vartta pitkin Sotungintien risteykseen. Starttimaksu 2€, jolla katetaan järjestäjän kulut. CCH:n jäsenille vähän halvempi. Tempoa on ajettu joka kesä, joka keskiviikko jo 24 vuotta. Tule mukaan ja ole osana Suomalaista pyöräilyhistoriaa. Eikä kannata jännittää. Viimeksikin siellä oli ensikertalaisia mukana. Ajattelin itse mennä 28.4. seuraavan kerran (sikäli kun ei sada).

Tuolla vähän vanhentuneet tilastot. Ennätys nimittäin ajetttiin viime vuonna uusiksi: http://www.fillari-lehti.fi/cch/bisa_tilasto_kaikki.htm

Edit: Tempokeskarit? :slight_smile: Tällä kertaa oksu tulee ennen keskioluita.

Tempokeskarit jees! Mutta saas nähdä asbi onko meillä sukkistelijavähemmistöllä sananvaltaa näissä asioissa :wink:

Oli poikkeuksellisen mukava henki noin niin kuin maantiepyöräilijätapahtumaksi, eikä katsottu karsaasti. Vähän dataa:

Matka 12,4 km, aika 19,59, keskinopeus 37,23 km/h, välitys 44-15 joten keskikadenssi vähän päälle sata. Ehkä olisi voinut olla 44-16, sama se.

Parasta oli kuitenkin kääntää kiekosta 44-17 ja rullailla kevyesti kotiin pimenevässä kesäillassa se viisikymppiä.

Kuulostaa hyvältä, harmi kun tuli vähän nopealla varoitusajalla ja oli vähän muutakin tekemistä tänään.

Nopeaa.

Hyvä Kare!