Bianchi 38

Hienoja kuvia. Kiitos linkistä asb!
Kuvan pyörä saattaa hyvällä tsägällä olla toi mun toinen Bianchi. :slight_smile:

Tänään 7.11. on hyvä päivä palata tän pyörän ja langan ääreen. Tai no, Coppi taisi ajaa tuon 1942 ennätysajon Legnanolla, mutta on myöhemmin ajanut tätä vastaavalla, eteenpäin aukeavilla dropouteilla varustetulla Bianchi pistalla.

No anyways, tein taas pitkästä aikaa vähän tutkimusta tän pyörän suhteen, ihan myyntiä ajatellen. Tätä yksilöä en ole luukuttamassa, mutta mulle siis päätyi muutama vuosi sitten tän kanssa identtinen runkosetti, josta luopumista voisi ehkä harkita.

Täältä löytyi Adriano Vignolin 1936-mallinen Bianchi Pista.

Tosin Wikipedia väittää, että Vignoli olisi ollut vielä vuonna 1936 Legnanon kuski ja siirtynyt Bianchin talliin vasta 1938. Pitää varmaan lähettää vähän sähköpostiviestiä tonne Italiaan ja kysellä tarkemmin.

Myös tämmöinen Fausto Coppin 1946 pista löytyi.

Judda käski nostella AMA-lankoja, ajattelin aloittaa tällä.

Odie - 17:02, 10.8.2019 » Judda käski nostella AMA-lankoja, ajattelin aloittaa tällä.
Kiitos. Lähinnä tosiaan ajattelin muistutella, että kun amoja toivottiin lisää niin että näitähän on oikeasti täällä foorumilla jo aika paljon fiilisteltäväksi koska good old days ja jengi värkkäsi. Ja niin, tämä on kyllä helmi ja muistan kun pyörä oli Pelagolla siellä vanhassa kaupassa seinällä.

Foorumin hienoin ratapyörä. Kiitoksia nostosta!

Tää pyörä – kuten myös sisarensa, eli sarjanumeroltaan melkein viereisen rungon ympärille entisöity pyörä – on siirtynyt mun kokoelmista Turkuun StyleRiden Arille. Pääsee siellä toivottavasti vähän paremmin esille kuin mun olohuoneessa tai varastossa. Ja olihan toi pyörän alkuperäinen omistajakin siltä suunnalta, joten back to the roots. Yksi hyvä syy lisää vierailla Turussa!

Hyvä nosto. Klassikkotopikki jota oon muistellut myöhemminkin

Mä olin unohtanut, mutta toisaalta näin tuli taas nähtyä kuin ensimmäisen kerran.

Hitto tää on hyvä topique

Tuli suggestioneissa vastaan ja ei voi muuta sanoo ku

1 Like

Siis huh tuo ohjainlaakerin kuppi joka on myös lugi

kertakaikkisen hieno tapaus tämä