Benotto by Ralf Jantzen

Olin näkjönää vahingossa laittenut liian pimeitä kuvia, vaihdoin.

+yllätyin siitä miten hyvä tolla on ajaa verrattuna siihen tarakan edelliseen muotoon

-niinkuin smurf toisessa topikissa sanoi, olisi ihan hyvä saada tarakkaa himpun eteenpäin kun on noi kahvat. vaihtoehtoisesti leveempi tanko. Nykyinen on kuitenkin alle 60cm

  • mites nuo tangonpääkahvat?

http://www.fillarifoorumi.fi/forum/

lisäksi:

Biciolli - 17:57, 19.2.2012 » Tämä on sinkula, vaikka tarkkaavainen yksivaihdeläinen voikin huomata menopelissä vaihteiston.

samaa mieltä maza-:n kanssa…

Asia selvä.

Sulla on Ville hurjan hieno pyörä. Kaikki toimii.

Edit.
Ja mielummin näen vaihdepyöriä yksivaihteessa kuin esimerkiksi kaikenmaailman seksi-, popcorn-, sapuska-, kissa- ja koiratopikkeja.

Hyvä pointti. Crustin grilli oli about maailman siistein, pisteet. Mutta miksi tankonauha? Miksi ei grippejä?

I Like Your ride, dawg.

Monarkki - 19:47, 8.12.2013 » Hyvä pointti. Crustin grilli oli about maailman siistein, pisteet. Mutta miksi tankonauha? Miksi ei grippejä?
oli teipin jämät ylimääräisinä + tuntuu hyvältä.

viimeisimmästä kuvasta tuli vaan mieleen että teillä ei o yhtään lunta siellä stadissa.

mulla on 10cm lunta pihalla

somerolla n.3cm - 5cm :smiley:

Meillä on täällä stadissa meri joka huokaa kaiken lumen mössöksi. Korsossa oli ainakin viime yönä lunta.

Smooth. Fiilaan maaleja.

Tä on nyt pari kk ollut tämmösessä kuosissa, tartsille ei niin käyttöä kun on se minicargo nykyään. tä on ihan kiva mut ei paljoa tuu ajeltua.

Tää on muodikas kesäpyörä.

Myy pois ja speksaa uutta tilalle

Enhän mä tästä mitään luopunut, lolz. Viime kesän pelailin tällä vähän pooloa

Sitten tässä olikin melkeen 10kk taukoa koko paskasta ja nyt sit varovaisesti tämmösellä setupilla katellaan




https://c1.staticflickr.com/1/439/18793636634_96544bc892_c.jpg

Toivottavasti jalat kestää, hiton hyvän näkönen pyörä siinä

Aivan törkeen hieno jeah

helvetin hyvä

oispa tälläne

Just tänään mietin rotan vaihteistamista ja sit tulee tämmösiä kuvia. Huhhuh kova.