Asiallinen epävirallinen YV-paita 2015 -lanka

susijussi - 20:49, 10.1.2015 » Joo tästä on nyt vähän aikaa ku oon viimeks piirtäny. http://s29.postimg.org/l58qkqecn/vitu.jpg
Tääkin meni jo painoon ni varmaan samat riistohinnat ja ruuat halukkaille

v. 2015 nillitystä ja anarkiaa muiden topikeissa :smiley:

Täähän on yhteisöllisyyttä parhaillaan, kenellekkään ei tuu paha mieli kun tehdään monta erilaista (epä)virallista yv-paitaa :slight_smile:

Loistavaa toimintaa!

niin en tiiä en ehkä lukenut enää uudelleen ja uudelleen ja uudelleen kovin tarkkaan langan ensimmäistä viestiä. siellä on näköjään jotain yliviivattua sössötystä ja parhaaseen yv tyyliin topiicin otsikkokin vaihtuu noin 5 minuutin välein. että syyttäkää ihan vaan itseänne.

En siitä virallisesta tiedä mitään, mutta sideshow-huumoripaitana varmaan toimii ihan ihan ookoosti ja itseä ei kiinnosta mihin rahat laitetaan jälkikäteen.

Myöskin itse olen laittanut “yhteisöön” vuosien varrella rahaa kiinni saamatta muuta takaisin kuin selkääntaputuksia ja kaljaa, mutta myöskin vittuilua, kunnes ilmoitin pahaan äänensävyyn etten kuuntele sössötystä.

Enkä jaksa uskoa Eetulla olevan minkäänlaista kapitalistista voiton maksimoinni halua.

NeOstaaKetkäOstaa eli suut suppuun nyt.

Turpa kiinni nyt ja menkää pyöräilemään

täälä mitää paitoja tarvita sössönsöö

Heitin (laitoin) sähkäriä (sähköpostia) Oulun ihmeelle (Normaalille) before (ennen) clockan (kello) nain (yhdeksän). Saanko silti tiisörtin (paidan)???

Normaali selvästi tiesi mitä teki: siinä vaiheessa kun sössötys alkoi, oli kilpailu pidetty, voittaja valittu ja tilauksetkin sisällä. Demokratian sudenkuopat: ohitettu.

[x] kipport [x] paras topsu hetkeen

mut paska printti, en ois tilannu

Koska susijussin paidasta tulee tilaustopsuli?

http://i1223.photobucket.com/albums/dd510/miglos/IDWn86x_zpsa229a837.png

Ai oliks Uniikista jotain puhetta vai?

Tein itse ja säästin.

Vittu miks kaikilla on niin kivoja lattioita. Kateus.

Odie - 14:33, 12.1.2015 » Tää foorumi tarvii lattiamateriaalit ja autotallinovet kiinnosta-topikin.

totes.

nysimum - 20:03, 12.1.2015 » Vittu miks kaikilla on niin kivoja paitoja. Kateus.
Korjasin.

uu jee, ei tästä ees pahottanu mieltään