Asiallinen epävirallinen YV-paita 2015 -lanka

manuelkala - 13:24, 12.1.2015 »
vanttera - 13:18, 12.1.2015 » oon äffäffän kaa samoilla linjoilla tässäkin Eetu on lähettäny mulle joskus paitoja ILMAISEXI :D :D
Onks tää joku turku-oulu yya-sopimus?!?!?!?
Älä sotke kaupunkeja tähän

Helevetti voimmää teille tuosta yhden norsunjalan tarjota, vaikken koko kekkereissä ollutkaan.

Joo, ei kande sotkea kaupunkeja tahi paitoja, saati eritteitä. Siksi Kemakin sai paidan Kokkolasta

nina - 13:31, 12.1.2015 » Eetu käytti 1v6v järjestelyihin 300€ omaa rahaa, joten oikeastaan ne "ylimääräiset" rahat, joita 15€ paidasta ihan hirveesti jää, vois MUN MIELESTÄ käyttää siihen, että me käydään kahdestaan syömässä hyvin paikallisessa känkkylässä ja pidetään parisuhteemme näin kunnossa.
en tiedä mikä tämä "känkkylä" on mutta me kaikki täällä varmasti voidaan hyvillä mielin hyväksyä teidän sukupuolisen kanssakäymisen supportoiminen, tässä on kuitenkin ainakin teoriassa tulevat yv.-sukupolvet ja yhteisön jatkuvuus kyseessä.

peräänkuulutan ainoastaan jonkinlaista transparenssia tähän paitaliiketoimintaan.

jussi - 13:46, 12.1.2015 »
nina - 13:31, 12.1.2015 » Eetu käytti 1v6v järjestelyihin 300€ omaa rahaa, joten oikeastaan ne "ylimääräiset" rahat, joita 15€ paidasta ihan hirveesti jää, vois MUN MIELESTÄ käyttää siihen, että me käydään kahdestaan syömässä hyvin paikallisessa känkkylässä ja pidetään parisuhteemme näin kunnossa.
en tiedä mikä tämä "känkkylä" on mutta me kaikki täällä varmasti voidaan hyvillää mielin hyväksyä teidän sukupuolisen kanssakäymisen supportoiminen, tässä on kuitenkin ainakin teoriassa tulevat yv.-sukupolvet ja yhteisön jatkuvuus kyseessä. peräänkuulutan tässä ainoastaan jonkinlaista transparenssia toimintaan.
koska transparenssi ja vääryydellä hankittujen massien loppukäyttö kiinnosta, treffeistä vois duunata lyhyt-elokuvan. mielellää mustavalkoisena.

Voisko se paidan tehä verkkopaitana?

ei kai sen niin väliä mikä paita päällä kun selaa foorumia tai en tiä

Toivottavasti otat tästä nyt Eetu opiksi etkä mee toista kertaa tällai tymästi tekemään paitoja. >:(

…tai jos teet niin et ala painaa mitään skeidaa, hah hah!

perseily sikseen, Eetu ei ole sniidu kylläkään - olen myös häältä saanut paidan ja raha ei käynyt vaihdossa.

eetu on antanut ilmaiseksi mullekin

onneks first dibs, pakko siis saada paita!!!

Tilasin kaks, voin myydä toisen hintaan 1500€.

niin ja ihan vaan siksi olisi mielestäni hienoa tehdä alusta lähtien selkeästi selväksi millainen businessmalli on kyseessä koska muuten tässä on uhkana että foorumilla pyörii jatkuvasti joku unununjonkun yv t-paita pyramidihuijausjoukkoistamishanke.

http://www.altheadlines.com/up/p/9/0/51009/US-Dollar-The-All-Seeing-Eye-of-Providence.jpg

M11kka - 14:00, 12.1.2015 » Toivottavasti otat tästä nyt Eetu opiksi etkä mee toista kertaa tällai tymästi tekemään paitoja. >:(
Tämä oikein hyvin tiivistetty :D Olekin Eetu jatkossa tekemättä mitään yhteistä kivaa, varsinki jos siinä on jotain jännitystä.

No eikös tuossa ekassa viestissä ole alun alkaenkin lukenut:

“(epävirallinen) YV-PAITA 2015 -KILPAILU”

Että ehkä siitä olisi saattanut päätellä jotain kilpailun virallisuudesta, non?

Henkilökohtainen suosikkini oli susijussin ehdotus.
Myös Odien työ sykähdytti, vinossa olevasta satulasta ja tarakasta huolimatta!

eikä varsinkaan järkätä helsingin ulkopuolella. Tapahtumissa kävisi paljon enemmän väkeä jos ne järjestettäisiin täällä pk-seudulla.

Oon saanu “huiman” määrän kyselyitä koskien tätä dissainia, joten selvittelenpä itsekin vähän painohintoja ja kokoja. PM:ää voi laittaa jo nyt, jos paidan haluaa. Ilmottelen myöhemmin kuiteski asiasta tässä ketjussa. Paita on valkonen mustalla printillä. Hinta alle 30 €. Kaikki ylimääränen tilitetään Yksivaihde.nettiin. Luultavasti laitan hinnaksi + 5 € per painan paino/hankintakustannukset.

ei ollut kivasti postattu jussilta

Minäkin haluaisin pahoittaa mieleni jostain

Workstinx - 13:50, 12.1.2015 » Voisko se paidan tehä verkkopaitana?
Haluan olla moderni. Langaton verkko on paras painoalusta.