Arvostelen mun Ajopelin: Pelago X Carhartt WIP, koko M

FF - 21:46, 13.1.2017 » koska erään nimeltämainitsemattoman +180cm käyttäjän kans piti ihan tapella et sain sen perumaan kaupat medium-collabobykestä
olin vanha enkä tarvinnut oppirahaa
pieni merenneito - 22:29, 13.1.2017 » kyllä mulla ainakin vahvasti on sellanen muistikuva että mä olisin harkinnut ja tutkinut ton runkokoon hyvinkin tarkkaan, mutta mulla on ollut vähän vaikeaa viimeiset ties kuinka monta vuotta, tarkalleen ottaen kohta 35, että voi olla että oon väärässäkin
koen kyllä vahvasti että nyt on yhtä kokoa liian pieni mutta tämmöistä se vahva kokeminen on

¯_(ツ)_/¯

ununu - 22:32, 13.1.2017 »
FF - 21:46, 13.1.2017 » koska erään nimeltämainitsemattoman +180cm käyttäjän kans piti ihan tapella et sain sen perumaan kaupat medium-collabobykestä
olin vanha enkä tarvinnut oppirahaa
:DDDDD

Yritin hei säilyttää sun anonymiteetin hei jäbylz

Frankton - 22:32, 13.1.2017 » Vakuuttavaa raportointia. Onks sulla vielä se PxC -laukkukin?
toi piti myydä melkein saman tien pois saatana, onneks sen jälkeen lähti taloushommat helvetinmoiseen nousuun

No mut hei hyvä että ostit mediumin, jotta voin sanoa seuraavan:

Dibs.

(toim. huom. dibs koskee vain runkosettiä)

Tossa kun pyörittelin tota geoo vähän riitseiks ja stäkeiks niin näyttäis aika sopivalta mulle tämäntyyppiseksi runkosetiksi

onkohan tossa voinu poljin hirttää kiinni? ainakin ihan vitun nihkeesti pyörii polkimen akseli nimittäin.

Lumikko - 21:48, 13.1.2017 » En tunne Vigorellin geometriaa ulkoa, mutta tän PxC:n L-koon geo on melkein sama 60 cm Wolverinen kanssa
XL-vigorellin ulotus on käytännössä sama kuin 60 Wolverinen, mutta kasaa on noin 5 cm vähemmän.

Rapsa hyvä taas (y)

pieni merenneito - 21:21, 13.1.2017 » Muistelisin tarkistaneeni että mediumin geo vastaa pitkälti XL Vigorellia. Vai odotatsä että tästä tulee myyntitopsu? :D
Pitäs tietää pelagon keulan mitta jotta vois olla 100% tarkka mittauksissa mutta jos keula on jotain 380-390ish niin tämä medium-pelago on muutaman millin lyhyempi kuin medium-vigorelli.
pieni merenneito - 22:53, 13.1.2017 » onkohan tossa voinu poljin hirttää kiinni? ainakin ihan vitun nihkeesti pyörii polkimen akseli nimittäin.
mutta jooh, aika pitkälti puolet vasemman kammen kierteistä on RIP, polkimissa on aivan helvetin kireällä laakerit näemmä kummassakin mutta sentään ehjät kierteet fwiw

väänsin testiksi polkimen paikalleen mutta ehkäpä ruuvaan sen irti ja teen saman tempun noille kammille kun ne nyt joka tapauksessa on gone.

nyt kun väsyttää, alkoi tämä asia totisesti vituttamaan

Miten ihmeessä se on auennut? Kierteethän ovat niin päin, että pyöritys kiristää kierrettä. Toivottavasti kammen jenka on terve! Pedaalit eivät paljon maksa.

Edit:
Ehdit kirjoittaa tässä välillä. Harmi, että kampi on RIP.

Biciolli - 23:07, 13.1.2017 » Miten ihmeessä se on auennut? Kierteethän ovat niin päin, että pyöritys kiristää kierrettä.
niin, liekö ollut sitten todella löysällä alunperinkin. vituttaa etten muistanut tarkistaa ennen ajamaan lähtemistä kun asia kuitenkin mielessä kävi. noh, lascon kammet, eiks noi maksa jotain kaks kymppiä vaikkei menis takuuseenkaan?

Fsa megaexo kammet näkisin tässä yaaaasss queen

Onks tässä tapahtunut tää all over again koon kanssa?

Luulisi, että pyörä myydään ajokunnossa. Kaipa sitten kammet menee myyjän piikkiin.

k_laakso - 23:17, 13.1.2017 » https://lh3.googleusercontent.com/-iB_LvXTGGFQ/UBBrXILiqEI/AAAAAAAABFE/BgB_D6bjvVg/s912/WP_000041.jpg Onks tässä tapahtunut tää all over again koon kanssa?
kyllä on

Takuuseenhan nuo pascot varmasti luulisi menevän, mutta jos sieltä saa samanlaiset vaan tilalle niin…

Kysymyshän varmaan oli pedaalin löysyydestä, kyllä se kireänä kestää.

en usko että lascotkaan niin paskat on ettei kestäis siihen asti että tulee hommattua jotain fiksua tilalle, joku kämmi tos on käyny, semmost sattuu, tiedän koska olen itsekin erehtynyt, toisin kuin tosta vigorellivertauksesta joka on 100% accurate

onko muka oikeesti kauheesti pieni vrt. xl vigo

Onko tämä joku stereokuva kun on piirretty vihreällä ja punaisella?
Ei ole nyt laseja saatavilla.

mohnomishe - 23:54, 13.1.2017 » http://i.imgur.com/NqXrr1T.jpg
vigorellivertauksesta joka on 100% accurate
nyt: nukkumaan.