Arvostelen mun Ajopelin: Pelago X Carhartt WIP, koko M

aina nautinto lukea merkkari_jäbyn rapsoja

Hyvää nbd:tä! vaikka melkein kaikkia pyöriäs tuntuu seuraavan joku kirous shiit

kid_scientifik - 21:55, 13.1.2017 » ajoin viimeksi pari tuntia sitten omalla pelago x carhartt -polkupyörälläni. se on oikein hyvä polkupyörä omantyyppisekseen polkupyöräksi. en tiedä miten ketjun aloittaja asiat kokee, mutta itse koen, että pelago x carhartt -polkupyörä ei ole: -geoltaan yhtenevä cinelli vigorellin kanssa -kokoluokitukseltaan yhtenevä riserilla tai dropilla ajettavien polkupyörien kanssa -kevyt e. itellä 42/19. hyvä: on.
ok

https://www.pelagobicycles.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/p/a/parisian_1.jpg

Lumikko - 21:58, 13.1.2017 » Skidi, puhut juuri kahdelle Jydin omistajalle. Kyllä toi PxC on kevyt. ;)
taitaa silti jydin haarukka painaa saman verran kuin tuo koko pyörä
kid_scientifik - 21:55, 13.1.2017 » ajoin viimeksi pari tuntia sitten omalla pelago x carhartt -polkupyörälläni. se on oikein hyvä polkupyörä omantyyppisekseen polkupyöräksi. en tiedä miten ketjun aloittaja asiat kokee, mutta itse koen, että pelago x carhartt -polkupyörä ei ole: -geoltaan yhtenevä cinelli vigorellin kanssa -kokoluokitukseltaan yhtenevä riserilla tai dropilla ajettavien polkupyörien kanssa -kevyt -varustettu stokkina 28-millin kumeilla / kohtalaisen raskas jo 28mm välitys skarppaa skiklelidi e. itellä 42/19. hyvä: on.
kid_scientifik - 22:04, 13.1.2017 » https://www.pelagobicycles.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/p/a/parisian_1.jpg
meinaatko että hyvä on? en oo saletti miten eroaa tosta mutta musta outback olis tuolla valmiina ja tietystikin mätsäävän tolpan voisi torakoida jydistä, olis valmiina passeli jakkarakin sen nokassa - tietenkin linnunpaskan ja auringon haalentama.

meinaan, että ite ajan ton p_x_c:n m-koon pituisella rungolla dropilla ja l-koon pituisella yllä olevalla tangolla. ja l on mulle pikemminkin lyhyt kuin pitkä tuolla.

kid_scientifik - 22:07, 13.1.2017 » meinaan, että ite ajan ton p_x_c:n m-koon pituisella rungolla dropilla ja l-koon pituisella yllä olevalla tangolla. ja l on mulle pikemminkin lyhyt kuin pitkä tuolla.
kaksi pxc:tä, ei vittu ave, ave, grim aves

Luin

Merkkari jätkästä on tullut köröttelijä

pieni merenneito - 21:55, 13.1.2017 »
Lumikko - 21:48, 13.1.2017 » Laita 42/19 ni mennee samalla ketjulla ja on hyvä välitys tämäntyyppiseksi välitykseksi.
tosiaan, ei taitas montaa ropoa tulla ylimääräistä jos vaihtais pelkät rattaat eikä etu- tai takaratasta ja ketjua.
kaupunkiolosuhteissa riittävä lebensraumi kasseille: 0.1mm tai vähemmän
miglos - 22:19, 13.1.2017 » Merkkari jätkästä on tullut köröttelijä
no siis täs on taustalla ajatus että vigorelli jää tykittelyyn ja tolla körötellään, muut saa lähteä.
FF - 22:19, 13.1.2017 »
pieni merenneito - 21:55, 13.1.2017 »
Lumikko - 21:48, 13.1.2017 » Laita 42/19 ni mennee samalla ketjulla ja on hyvä välitys tämäntyyppiseksi välitykseksi.
tosiaan, ei taitas montaa ropoa tulla ylimääräistä jos vaihtais pelkät rattaat eikä etu- tai takaratasta ja ketjua.
kaupunkiolosuhteissa riittävä lebensraumi kasseille: 0.1mm tai vähemmän
mutta ff, jos se edes on oikea nimesi, tää on ihan full blown ansa. jos noudatan tätä neuvoa, saan lukea sivukaupalla varmasti tärkeitä neuvoja siitä kuinka tolppaa näkyy liian vähän.

Faktan jälkeen on poutasää
Vihdoin oon sen saanut ymmärtää
Nyt sen nään, ei voi yksikään
Päättää päivistään, ne määrätään
Faktan jälkeen nyt nähdä saan
Auringon taas käyvän hehkumaan
Tiedän tään, vielä kerran nään
Sateenkaaren pään, ja sinne jään

pieni merenneito - 22:23, 13.1.2017 »
FF - 22:19, 13.1.2017 »
pieni merenneito - 21:55, 13.1.2017 »
Lumikko - 21:48, 13.1.2017 » Laita 42/19 ni mennee samalla ketjulla ja on hyvä välitys tämäntyyppiseksi välitykseksi.
tosiaan, ei taitas montaa ropoa tulla ylimääräistä jos vaihtais pelkät rattaat eikä etu- tai takaratasta ja ketjua.
kaupunkiolosuhteissa riittävä lebensraumi kasseille: 0.1mm tai vähemmän
mutta ff, jos se edes on oikea nimesi, tää on ihan full blown ansa. jos noudatan tätä neuvoa, saan lukea sivukaupalla varmasti tärkeitä neuvoja siitä kuinka tolppaa näkyy liian vähän.
asiat kunnossa ja kuvia odotellessa

lainasinpa hienosti päin vittua

kid_scientifik - 22:24, 13.1.2017 » [i]Faktan jälkeen on poutasää Vihdoin oon sen saanut ymmärtää Nyt sen nään, ei voi yksikään Päättää päivistään, ne määrätään Faktan jälkeen nyt nähdä saan Auringon taas käyvän hehkumaan Tiedän tään, vielä kerran nään Sateenkaaren pään, ja sinne jään[/i]
runoil:tu

kyllä mulla ainakin vahvasti on sellanen muistikuva että mä olisin harkinnut ja tutkinut ton runkokoon hyvinkin tarkkaan, mutta mulla on ollut vähän vaikeaa viimeiset ties kuinka monta vuotta, tarkalleen ottaen kohta 35, että voi olla että oon väärässäkin

btw:

Member Since
7.1.2010 (7 years)

HBD pieni merenneiton profiili viikko sitten

Vakuuttavaa raportointia. Onks sulla vielä se PxC -laukkukin?

muuta ku oivan speksaa ja net lääkärinteipillä alavatsaan teippaa
#kassigate