Anteeks, en postaa enää

[s]Nyt on kovasti uusi seksikäs hipsteri lookkeri runko hakusessa ja Ebay kiinnostaa. Mitään kokemusta ei ole ko. instan kiemuroista joten ajattelin, että täältä varmaan löytyy jengiä joka on onnistuneesti selvinny aina ostopäätökseen ja tulleihin asti. “Ostoksilla” ja “muualla myynnissä” topikkia lukeneen olen kokenut että haluan itsekkin olla aarteenmetsästäjä enkä vaan kärkkyä muiden jämillä hyödyntäen toisten panosta.

Eli tähän vinkkejä, suosituksia ja kokemuksia Ebay kuluttamisesta.

Ps. en löytäny haulla topikkia, käytin hakusanaa “Ebay”, mutta jos täältä sellainen löytyy jo niin, Toni saat antaa keppiä ja heittää tän topikin kyberpunkavaruuteen.[/s][s]

No Antero,
Miten ois tämä ensimmäinen hakutulos: Ebay nöösi - Offtopic - Yksivaihde.net

Kyllä, nyt se on sitten nauloja vaille valmis. Mä en enää laita yhtään topikkia, tiesin että oon paska ihminen mutta että näin katollaan… ei voi, ei voi…“ryömii työpöydän alle ja itkee niistäen sisäkumiin”

<3 + :slight_smile:

Monarc - 23:43, 9.3.2011 » Kyllä, nyt se on sitten nauloja vaille valmis. Mä en enää laita yhtään topikkia, tiesin että oon paska ihminen mutta että näin katollaan... ei voi, ei voi..."ryömii työpöydän alle ja itkee niistäen sisäkumiin"
Luulen että sisäkumi imee hyvin räät ja itkut, poskelle ei varmaan jäänyt roiskeita. ++

minäkään en osaa käyttää hakua, koskaan en ole sillä mitään löytänyt

nytkin kirjoitin kokemuksia ebaysta eikä ainakaan tuota tnts linkkiä tullut eteen missään vaiheessa

vähemmän pettymyksiä tulee kun ei hae vaan postaa tyhmiä, antaa sitten modejen etsiä kun ne osaa tätä käyttää

vinkki: mikäli tuo “Search:” -laatikko ei tunnu tuottavan tulosta,
niin kokeilkaapa ihan villisti tuota “Google:” -laatikkoa.
vink-vink-notch-notch.

kokeilepa löytää aihe 8 kierrepakalle, eilen meni tovi näpytellessä enkä löytänyt.
kerro sitte millä hakusanalla löysit
langassa oli linkkiä sjscycles.co.uk ja viitteitä megarange osiin

Megarange hakusanalla ensimmäinen google-tulos:
https://www.yksivaihde.net/old/2689

Niin, se foorumin (bbpressin) sisäänrakennettu haku on siis ihan paska siten ettei se etsi otsikoista ollenkaan vaan viestien sisällöstä, kannattaa siis käyttää sitä google-hakuboksia. Saman tuloksen saa kun kirjoittaa googleen hakusana site:yksivaihde.net.

Älkää antako minun häiritä, tulin vain kertomaan etten minäkään WP:n omalla haulla saa mitään relevantteja tuloksia.

Google-hakuloota sen sijaan antaa tuon tnts:n linkkaaman, virallisen hakutuloksen.

Että kaikki jotka on niin tyhmiä että olettavat saavansa hakutuloksia hakutoiminnolla ja vielä kehtaavat aloittaa uuden threadin: TEITÄ ON VAROITETTU!!!

Sitä minä en tajua, että jos haen tuolla Google-haulla jotain, ja tuloksia ei olekaan, ja painan takaisin edelliselle sivulle, niin se on se hakusanani onkin pompannut tuohon Search-lootaan, ja jos asiaa ajattelematta korjaa sen “samaan kenttään”, onkin taas käyttämässä sitä toimimatonta hakua.

WP onkin aika paska, mutta kukaan ei ole vielä ilmoittaunut tekemään parannuksia.

Mut eikös tuo nykyinen super search ole ihan hyvä? Se vanha oli se surkee, mut saa silti lopettaa postaamisen, jos siltä tuntuu.

Löytyy löytyy!

Edit: noh noh, mika…

Säikähdin ku näin että tää oli noussut jostain syövereistä, luulin että oon unissani käyny uppaamassa tätä. No, nykyään kyllä löytyy hienosti tolla uudella söörtsillä. Hyvä Tontsa, go go go!

Ps. Kohta postaan uuden topikin, myynti sellaisen. Katsotaan ehdinkö uppaaman kolmesti ennekö kukko laulaa.

^^ ai “etutartsi”?

konkeli - 0:06, 7.4.2011 » WP onkin aika paska, mutta kukaan ei ole vielä ilmoittaunut tekemään parannuksia.
Mä ilmottaudun heti vapaaehtoiseksi poistamaan ton WP-hakuboksin tuosta Google-boksin yläpuolelta. :) Tosin, joku muu, joka on tehnyt WP-juttuja aiemminkin, varmaan tekee sen aika paljon nopeammin, kuin minä.

googlehan hakee indeksoidusta datapankistaan ja tuo wp-haku (tai siis bbPress-haku) joka kerta erikseen meidän kannasta, joten on niillä eronsa. ja kyllä tuolla uudella haulla löytääkin.

Enemmän ongelma on mielestäni hakusanojen valinta ja foorumilla käytetty kieli. Esimerkiksi aikoinaan ketjuja käsittelevä ketju oli nimeltään “ketkut”, joten sitä ei oikein haulla löytänyt.