AMA: Uuteen nousuun Dolan Pre Cursalla

1,7m jalkoja ja 0,5 selkää.

Muistaakseni joskus oon mitannu inseamiksi 98cm. Mutta mä siis laitan nää mun maantiepyörät silleen, että kampi ala-asennossa poljinakselin yläreunasta satulan päälle tulee 103-104cm satulasta ja polkimista vähän riippuen. En mä tolppia mittaile. :slight_smile:

Ekassa viestissä olis valmista kauraa.

Vetäisin. Paitsi ettei taitais jalat ylettyä polkimille.

tää ois hyvä huoltopyörä seiväshyppääjä minna nikkasen huoltotiimiin, mahtuis seipäät hyvin tuohon pystytolppaa.

Oispa riseri. Mut aivan siisti noinki.

Kai tossa satulan korkeudessa on joku kriittinen mitta jonka jälkeen näyttää siltä että se olis taivaissa. Just mittasin parista pyörästä että itellä

asb - 21:50, 26.8.2016 » kampi ala-asennossa poljinakselin yläreunasta satulan päälle tulee
noin 99 cm. Mut ei näytä lainkaan silta että satulat olis mitenkään korkeella.

8.6kg. Emmää muuten, mut ku naapuri kysy. :S

Putkelta ku tykittää, ni tuntuu että takakumi pomppii ilmassa. Vaakaputki on jotai aeroprofiilia (ja laitettu terävä puoli ylös, jalkoväli kiittää), mikä on vähän tyhmää, koska siitä ei oo mitään hyötyä ja pyöree lisäis etupään jäykkyyttä.

Mut ainakaan täs ei oo integroitua irtokuulaohjainlaakeria.

Aivan omistajansa näköinen pyörä.

En jaksanu lukee kommentteja, mut pakko sanoo, että tykkään enemmän tosta bullisversiosta vaikka tiedänkin mukavuusohjaamon olevan mukavin ja järkevin vaihtoehto.

En kai mä sitte myykään tuota takalevyä.

asb, henkilö, joka voi kävellä koirapuiston aidan yli.

On melkoinen kirahvi kyllä.