AMA: urvélo crack

Tätä voisi keventää vielä näemmä helposti:

Hiano urvelo, mut noi jäbät on vitunn huonoja sahaajia.

^^Tuo video oli mulle iso innoittaja kun noiden droppien vaihtoa mietin.

Ja mitä sahaamiseen tulee, niin kun kerta tollaista videota lähtivät väsäämään, niin olisivat edes tehneet näyttävästi mahdollisimman isolla moottorityökalulla.

Ai saakeli palasin tähän lankaan. Ei helvetti tä on kyl jotai. Huhhuh.

palasin tähän ja tuli mieleen, että oliko tässä alkujaan sisäisiä vaijerinvientejä vai veditkö ne myös umpeen?

^Cervélo oli pitkään - ehkä on vieläkin - vastaan sisäisiä vaijerinvientejä. Eli tässä oli ulkoiset ja porasin korvakkeet irti ja kittasin reiät.

Mitäs tälle kuuluu tätä nykyä?

Kovassa ajossa. Työmatkat menneet tällä oikeastaan koko ajan sydäntalvia lukuunottamatta ja muutaman reilun satkun lenkinkin olen tehnyt. Pidemmät sitten kyllä muilla pyörillä ja vaihteilla. Tuon aiemmin mainitsemani pikku halkeaman fiksasin viime talvena eikä sitä ole sen koommin näkynyt.

Oikein kiva polkupyörä tämä kyllä.

siisti väri! runko hämmentää jotenki, jännän muhkut putkien liitokset. Ja siis mitäköhä noi jäbät tossa videolla tekee? Noitten sahauskohtien teippaus varmaan pelastaa maalipinnan lohkeilulta tai jotain ku ne sahaa päi persettä. Olisin kannattanut isoa moottorityökalua as said above.

Ohan tää kova.

Kaikkee pitää kokeilla

Ihan hyvin kokeiltu. Mut kylhä tää nyt on droppiohjaamorunko

^no on. Mutta mun nykyisellä kommuutilla on about viisi kilsaa hiekkatietä ja kyllähän se tolla vähän leveämmällä tangolla on huomattavasti tukevampaa ajaa, varsinkin isohko reppu selässä. Ja siellähän se droppi roikkuu seinällä jos alkaa tehdä mieli.

aijaijai, vetelisin lintassa.

oho kylläpä on hyvä ja onpa hyvä että joku antaa hyvää todistusta raiserin paremmuudesta ns. vetämiskontekstissa

No nyt!

Aah tästä minä nautin, nyt on nättiä. Droppi vaan sillalta kyllä tää on hieno.

timoma - 19:29, 5.5.2016 » Kaikkee pitää kokeilla http://www.ahomaki.net/jako/crack/Image-1.jpg
Joo no on jopa parempi näin ku dropilla.

Ei ole, dropin kanssa ihan drool hommia…

Mika K - 11:43, 9.5.2016 » Ei ole, dropin kanssa ihan drool hommia..
Näin on. Onhan tämä yksi foorumin siisteimmistä pyöristä, pystyyn siistein maaliduuni ja projektinakin 2Fresh-tasoa, mutta droppi on droppi, elikkäs jumal ohjaamo.