AMA: urvélo crack

timoma - 22:23, 10.5.2014 » Appu katamaru. Vapaasti kääntäen "#5"
Korjasin. Ja hieno on. Projektilanka myös ollut kiinnostavaa seurattavaa.

No johan on härski laitos. Ja kowa.
Haarukanpäissä yhdistyy kaksi parjattua asiaa: Surlyn muodot ja C`dalemainen ulottuvuus takakolmiosta taaksepäin, mut mitäs sitte.

Nice.

isompaa logoo. nykyinen valuu liian alas

^+1

Mut aivan helvetin hieno. Kyl vaan on kiva kattoo ku jotkut osaa.

Munarkki - 1:58, 8.11.2013 » Tästä tulee vielä jotain, sanokaa mun sanoneen. Jos olisin pastori, siunaisin.
Itse itseäni ja Mattia sekä Teppoa lainatakseni, ei ison tarvi isotella.

aivan samperin hienoa duunia! nätti!

Uuuh ei menneet työtunnit hukkaan! Näin sitä pitää!

säki varmaan hioit tolpan clamppeja?

Konversiot kunniaan :wink:

Nyt on kova. 5/5 seisten taputus.

kylläh.

“Appu katamaru” <3 Vähän niinkö arvasin. Sopii ohjenuoraksi sekä miehelle että tämän värkille.

mannine - 13:26, 11.5.2014 » säki varmaan hioit tolpan clamppeja?
Kyllä vain. Kai ne hiomattakin jonkinlaiselle railille olis menneet, muttei millekään sellaiselle mitä multa löytyy. Eikä varsinkaan tälle.

Tykkään kovasti

Jos ketjulinja järjestyy niin kuituiset maantiekammet ja kapea ratastus ja kapea maantieketju. Sopisi pyörän sieluun ja luonteeseen ja taustaan.

Nostoa tärkeälle topicille. Miltä on tuntunut ajossa, onko herännyt huolia minkään suhteen jne?

Kiitos nostosta, Kesäkuun kuolema! Miten on saattanut mennä ohi?

Käsi lipassa -salut tälle. Torvisoittokunta soittaa säkkijärven polkkaa ja kunnialaukauksia ammutaan. Kansalaiset hiljentyvät syvän arvostuksen vallassa.

no, tämä on nyt ollut kesän päivittäisessä työmatka-ajossa aika lailla AMAn setupissa, mitä nyt keskiön vaihdoin että sain ketjulinjan jokseenkin kohdalleen. Ajossahan tää on ihan hullunhauska. Kevyt, jäykkä ja kaikin puolin suloinen. Vaikka geoltaan maantiekonversio onkin.

E: Ainiin, vaihdoinhan mä 48 piikkisen rattaan eteen. Paljon paree.

Itse pihvi eli rungon modet ovat toimineet hyvin. Vetopuolen dropin ja seatstayn liitoksessa näkyy pieni halkeama, mutta tuossa kohtaa tuli alunperinkin pieni hiontavirhe ja siinä on ko. mokan täytteenä turhan paljon mikropalloa/kittiä ja halkeama lienee vaan kitin ja metallin liitoksessa. Ainakaan se ei ole mihinkään kehittynyt ilmestymisensä jälkeen n. 2kk sitten. En mä tätä myöskään mitenkään silkkihanskoin ole pitänyt. Ajattelin talvella pestä tuon kohdan asetoonilla tms. ja ruiskuttaa sisään vähän liimaa. Muuten ei näillä alueilla mitään ihmeellistä.

Eli ihan tyytyväinen olen että tuli tehtyä. Oli hauskaa tehdessä ja hauskaa on myös ajaessa.

Tuli F5 tutuksi projektilangan kanssa. On se vaan kova.

https://googledrive.com/host/0B82PKadI_q7dVnkzRERMcll0Tzg/Untitled.png