AMA: täs on mash

Kello tais olla 06:05 kun kurvasin viimesen kulman taa kotipihaan, menin viel vähä pidempää kautta koska fiilis 5/5. Harmitti kun pari päivää sit kohelsin ja ouryn perkele halkes toisesta päästä nii vuoltelin sit niistä tollaset symppiksen törkeen näköset. Hurulan uus levy soi korvissa ja funtsin siinä hetken itekseni että tässähän on aikalailla paketti kasassa. Ei ollutkaa uni enää silmässä nii istuskelin polttamassa röökii pihassa ja otin ammattimaisin ottein parit kuvat. Eikä enää harmittanu oikeestaa yhtään mikää.

TÄS ON MASH

Runkosetti: MASH M
Kiekot: OPCD / All City Standard
Renkaat: Schwalbe Lugano 25mm / SS+ 28mm
Polkimet: GR-10 / All City häkit / BLB remelit, SPD life ei ollu mua varten
Kammet: Dura-Ace 7600 NJS
Keskiö: Campagnolo Veloce 111mm
Rattaat: Truvativ 48t / EAI 17t
Ketju: K710
Ohjaamo: Thomson 100 -10 / FSA XC 280 / Oury, pitää kompaktidroppi kikkaa koittaa viel
Istuimisto: SLR Carbonio / 3T Dorico Pro / Token

Makee! Mut muovihäkit?

Ei kolise ja pysyy kengät snadisti paremmassa kondiksessa, vähä mohlot mut feels good man

Ok, hyväksyn. Miltä tolppa tuntuu ajossa? Tilasin just hiilaria omaan alumiinipyörääni helpottamaan routvaurioiden ylitystä.

Olin tilaamassa kuitua itsekin mutta luotin sit vaa että setbäk kun setbäk loppupeleissä, sen verran hyvältä on tuntunu ettei oo varmaan tarvetta vaihtaa kuituun.

Perkules, ku on komea!

Hyvä on. Kerrankin omistajalleen sopivan kokoinen Mash.

Tämä hyvä.
Kirkas eturatas parantaisi entisestään.

Jyyh tota droppia testasin mutta ei tuntunut kauheen hyvältä, pitää koittaa vaikka kahvojen ja ohuempien teippien kans joskus uudestaan tai alkaa harrastamaan venyttely hommia. Viimeks aamun pikkutunneilla pyöri diipit kelat joten pitäiskö tähän speksaa:

[ ] trispoke
[ ] syvää kehää

  • [ ] eteen
  • [ ] taakse
  • [ ] molempiin
    [ ] dont do it

Kirkas eturatas ja uus vähä jämäkämpi satulatolpan kiristin on ostoslistalla myös.

[x] don’t do it!

Mut jos ihan pakko, niin sitten syvää kehää molempiin.

Pidetään ne syvät kehät tt-pyörissä, aivan hyvä näin.

Rispoke eteen olisi kova.

Tällästä kikkailin tänään darrassa kun oli tylsää. Kiekkohommat ei oo eskaloitunu mihkään suuntaan koska tässä on kaikennäköstä akuutimpaakin rahanreikää kun HED. Tanko vaihtu monkey bariin ja ketju z510 hx:ään, riippuen innostuuko tällä ajamaan talven ajelut vai speksaanko vaan jotain ihan muuta niin näillä mennään ens kevättä kohden. Paketti tuntuu kokolailla hyvältä ja MASH pysyy.

Paljonko toi auton alle jäämis count aliossa on kasvanu mash-dynastian aikana?

paljo toi riser on levee?

laita spd

Spd life ei ollu mua varten, riser on 52cm aivan sopiva. SUV ja PAKU äijillä on ollu tänä vuonna jotain mua vastaan mutta en tiiä johtuuko se MASHistä.