AMA: Stratos

Menin sitten ostamaan pyörän. Ihka oikean ratapyörän, jolla joku japanilainen on kai joskus ajanut ihan kilpaakin. Jäljet rungossa kielivät muutamasta ajovirheestä, vaikka myyjä toista väittikin. “Never crashed” - yeah… Mutta hei, eipä kyllä kiinnosta vittuakaan!

Tammikuussa runko saapui briteistä huomaani pitkältä tuntuneen odotuksen jälkeen - kiitos Pistoffski - jolloin tietysti kuvasin sen oitis sääntöjen mukaisesti keittiössä. Tässä vaiheessa tyttöystäväni kysyi, miksi olen ostanut tällaisen tylsän harmaan pyörän jossa on lommoja. En osannut vastata. Avasin toisen kaljan. Yksityiskohdat rungossa lumosivat minut. En vain tiennyt miten jatkaa asian kanssa. Maksaako itsensä kipeäksi tyylin mukaisista osista, vai kasatako laitos kaikesta mitä käsiin sattuu. Avasin kolmannen kaljan .

Olin tullut päätökseen, etten sijoittaisi osiin kovin suuria summia. Vituiksihan se sitten meni. Ajauduin outoon kierteeseen, jossa edellinen saatu palikka johti seuraavaan, joka taas ajoi minut syvemmälle leimojen salattuun maailmaan, jossa tuosta pienestä symbolista muodostuu merkitystään suurempi pakkomielle. Onnekseni olen köyhä, enkä täten pystynyt tuhlaamaan omaisuuksia. Se olisi ollut surullista. Ainoa uutena ostettu osa olivat gripit, eivätkä nekään olleet erityisen kalliit.

Tässä hyvät naiset ja herrat; Stratos - Only the best

_MG_9571
_MG_9532
_MG_9535
_MG_9546
_MG_9540

Osat:
Runko: Stratos NJS
Kiekot: Campa pre-record pista + jotkut kehät
Kammet: D-A NJS
Keskiö: Suntour
Eturatas: Sugino 75 NJS
Takaratas: Joku
Polkimet: MKS Custom Nuevo NJS
Ohjainlaakeri: Hatta Super Deluxe NJS
Ohjaustanko: Nitto B123 NJS
Stemmi: Nitto Pro-AA NJS
Tolppa: Nitto Pearl NJS
Satula: Kashimax FG7 NJS

Kunhan kevät hieman etenee, olen luvannut itselleni mennä kokeilemaan rajojani radalle. Siellä sitten nähdään laukeaako tuo romu ensimmäisessä kaarteessa, vai siivittääkö se minut henkiseen orgasmiin ja urheilun riemujuhlaan.

Fakjee, ainakin minusta tuo on hurjan hieno.

Edit. Osalistasta unohtuneita lisäilty.

Kiva keittiö!

Vaikka oon enemmän uuden polven miehiä on tämä todella maukasta!

Satulaputki kieltämättä aika rujon näköinen, mut jos ei vaikuta ajoon niin ei kai sillä nyt niin väliä

Uu mama, todella hieno! Otat tuon katsos kowaan katuajoon ja poljet siihen lisää sielua, noi lommot ovat jo hyvä alku. Ei ratapyörät kuulu radalle.

hyvä ja sopivan hölmö meininki. toivottavasti löytyy myös toisenlaista hyttiä ja mahd. myös jakkaraa, jotta pyörä saa sitä mistä tykkää: kilometrejä.

kiekoista kuulisin mielelläni lisää. erit. mitä tuo “pre-record”-maininta tarkoittaa? campa on tehnyt record pista -napoja jostain kuuskytluvulta alkaen. ovatko nuo siis vielä varhemmat?

^Riseri ja concor varattuna katuajoon…:slight_smile: Ja tuosta pre-recordista sen verran, että navoissa ei ole merkintää record, vaan pelkkä Campagnolo. Jos en aivan väärin ole ymmärtänyt, niin ne ovat siis vanhemmat kuin record-merkinnällä varustetut.

Tämä on hieno! Ensivaikutelma harmaa ja huomaamaton, mutta sitten huomaa viimeisen päälle harkitun tyylikkyyden ja sen takana olevan tiukan logiikan. Näin se pitää olla. Räikeät mainosmaiset vehkeet kiinnittävät kyllä huomiota, mutta eivät useinkaan kestä pidempiaikaista tarkastelua. Lisäplussana stemmin ja tangon kaaren keskenään samansuuntainen kallistuskulma, joka kruunautuu satultolpan yläpään muodon samalla kulmalla. Tällaisista pikkuasioista syntyy kaunista harmoniaa.

tällaset naapelit? kaikista record (pista) -navoista ei löydy “record”-tekstiä.

_MG_9538
Tuollanen… jos tosta nyt selvää saa.

Tää menee suoraan kategoriaan “foorumin kuuleimmat filot”! Muistuttaa paljon omaa vastaavaa projektia, köyhän miehen keirin -pyörä :slight_smile: Odotan näkeväni tämän ajossa. Ja hyvään aikaanhan tämä valmistu, kesä vasta edessä. Kovaa ajoa vaan!

Kaunis!

No onhan tämä nyt aivan saatanan hieno.

Hienohan se on. Yläotehan on jopa ihan ajettavan levyinen. Ja sellaista vastatuulta ei ole, jolle ei tuolla dropilla pärjäis.

Todella hieno! Ne navat on mun käsityksen mukaan ‘pre-record’…

mikäli navoissa on “campagnolo”-teksti maapallo-logolla, luulisin, että ovat super record pistat. minulla on samanlainen napapari - oikein mainiot ovat.

Juu maapallo siinä on.

tiukka kuin tiikeri. vaihdoin viisaampien neuvosta omaan kyhäelmääni maantiedropin. ajomukavuus parani huomattavasti. tuo on kyllä helevetin hieno. onnea onnistumisesta!

Erittäin nätin värinen runko. Tyylikäs kokonaisuus! Blog approved ja velolla tavataan.

Ei oo tylsän harmaa pyörä vaan todella siisti :slight_smile: tykkään todella paljon nimenomaan kokonaisuudesta, leima nyt on aina leima. Hyviä ajoja!

On kaunis ja smooth as:

http://gifs.gifbin.com/082010/1282045881_break-dancing.gif