AMA: serotta 57

serotta

serotta_3

serotta_2

serotta_4

serotta_1

57x57

king

superb prot ja semmottista

6 Likes

Opitko sä ikinä miten quill toimii?

ah <3

Aemilius - 20:33, 12.8.2017 » Opitko sä ikinä miten quill toimii?
no onko tuo jaguaari???
..... - 20:41, 12.8.2017 »
Aemilius - 20:33, 12.8.2017 » Opitko sä ikinä miten quill toimii?
no onko tuo jaguaari???
Mistä minä tiedän, kunhan meuhkaan :D

no onhan se :smiley:

Stemmi niiaa liikaa tolle tangolle. Pitäis olla enemmän vaakaputken suuntanen.

Aah <3. Future on 1" ja quill future.

Tosi siisti niinku projektilankakin anto olettaa. Hyviä kuvia kans! Onks toi eka lavastettu?

On se hieno… oispa itelläki valkonen pyörä

Jos (ja kun) tarrapaskot tän, niin en puhu enää sulle ja masinoin lapseni nauramaan aina kun sut näkee.

Hieno polkupyörä. Vielä.

1 Like

Nyt voisi joku kaivaa josbansen kampien tarroitus quoten pls

Joku voi tykätäkki tarroista, alakoululaisten keskuudessa on kova juttu vetää ne I love Teboil -tarrat jopoon, mut tää ei oo tusinajopo.

Pirun siisti raami, pidä tää kliininä.

spacer - 23:20, 12.8.2017 » Joku voi tykätäkki tarroista, alakoululaisten keskuudessa on kova juttu vetää ne I love Teboil -tarrat jopoon, mut tää ei oo tusinajopo.
Mielipiteesi rekisteröity mutta vääräksi todettu.

kannatan tarroitusta. se suojelee herkkää maalipintaa chipeiltä. teettäkäämme heti tänään tilaus palsa-tarroista.

Upee,tarrabombaa

normaali - 9:03, 13.8.2017 » kannatan tarroitusta. se suojelee herkkää maalipintaa chipeiltä. teettäkäämme heti tänään tilaus palsa-tarroista.
Joo, jälleenmyyntiarvo laskee ikävästi chipeistä, ja kyllähä noi teräspyörät kans ruostuu helposti, sen takia itekin oon tykänny tarrottaa rungot.

laittasin i love teboil -tarran ja vanhemmat timen polkimet

Jani S - 10:56, 13.8.2017 » ja vanhemmat timen polkimet
Tästä oon muuten samaa mieltä. Asiasta puhuttiinkin tossa joitain päiviä sitten, näissä uudemmissa ikävää nitinää ja vanhemmat ulkoasultaan myös parempia.

Meno hyvä

Ois gunmetal/musta 1R oikeessa mitassa mut se böijää riserilla ja flätillä