AMA: Ridley Oval & Ridley Oval

Piti ihan tarkistaa ja oikeassa olit. Kummallista kun toi on tuntunu niin keposelta et olin ihan siinä uskossa että ton on pakko olla pienempi.

next level ama.

lenkkiridley napostelee enempi muttei katuratakaan huono ole.

stickerssit pois kehistä ja kannua lookeille, muuten oikein hyvä pari

Aika älytön juttu. Tai siis erittäin alykäs kombinaatio. Hyviltä näyttää molemmat. Jos olisi pakko valita, ottaisin mustan.

Täydessä taisteluvarustuksessa ja koko rumuudessaan, ei oo missikisoihin asiaa ei. kyttyralle kiitos stemmipullotelineajatuksen istuttamisesta.

^haha, just asiallinen :slight_smile:

Mites toi toinen pulloteline on kiinni? Kiinnosta.

Loistavaa! Kiva nähdä että sama pyörä eri tarkoituksissa ja vielä toimivasti. Hieman tossa tosiaan on markettia decalsseissa mutta hieno kokonaisuus kyllä! Pitäisi varmaan testata itekkin :slight_smile:

^^ Toinen teline oli hetken aikaa kiinni kerran jo Langsteriin asennetuilla Eliten Bottle Cage clampeilla, mut revin noi pois kun ovat melkoisen kehnot. Nyt vedin tietenkin sähköteipillä kiinni että pääsin nopeesti lähtee lenkille. >:) Täytyy kyl sanoa et pitää ton kiinni paremmin kuin noi clampit ikinä. Että jos on parempii idiksii niin otan kyllä vastaan.

Itellä oli dolanissa kii pulloteline seuraavanlaisella virityksellä: sisuria kierros rungon ympäri ettei tule naarmuja, siihen pulloteline päälle ja kiinni tällasella:

http://tuotteet.etra.fi/tuotekuvat/20462673/aba-kiristimet-zn.jpg

Pysyy hyvin, mut ei varmaan kaunein ratkasu.

http://www.sjscycles.co.uk/zefal-zefal-gizmo-bottle-cage-prod20567/

Tosta pullotelineelle kiinnike. Larun pyörästä löytyy noin kuuden euron hintaan. Suosittelen.

dpstyles - 22:11, 5.8.2013 » http://www.sjscycles.co.uk/zefal-zefal-gizmo-bottle-cage-prod20567/ Tosta pullotelineelle kiinnike. Larun pyörästä löytyy noin kuuden euron hintaan. Suosittelen.
Toihan näyttää oikein hyvältä. Kiitos!

ihan asiallisenoloisia mankeleita, vaikka kahden samanlaisen rungon hankinta vähän oudoksuttaakin. eikä ratapyörä ole omasta mielestäni geoltaan mitenkään ideaalipeli lenkkihommiin.

yksi yleisempi huomio: pienten runkokokojen yleinen ongelma on saada aikaan (“riittävää”) satulasta tankoon -droppia. vaikka toki varsinkin lenkkiä voi vedellä voittopuoleisesti alaotteeltakin…

Menee taas OT:lluksi mutta mikäs on herra skidin mielestä “riittävä droppi”. Olisi mukava nähdä teikäläisestä ajokuva Tonic dropilla alaotteelta.

En mäkään välttis kahta samanlaista runkoa talliin ottaisi, ellei siten geo muuten natsaa. Hienoja ovat edelleen ja hyvä esimerkki ettei v
Halpa runko tarkoita kokonaisuudessaan halpaa pyörää.

tuplajuttu

siirretty oikeampaan topsuun

Tuossa viikko takaperin vaihtelin riseria harmaaseen Ovaliin kun laittelin sitä syksymoodiin.
Siinä hetkessä tajusin että pyörä on ollut samankaltaisessa kuosissa varmaan pari kuukautta jo. Yhtään en oo speksannu.
Tuumasta toimeen siis, koska carbonirimssit on huudellut mulle ebayssä jo monta kuukautta. Otin suoraan kokonaisen kiekon niin pääsin näkee heti miltä näyttää ja tuntuu.

Onhan tää nyt ihan raju ja HHSB, mut tykkään kuitenkin vähän perinteikkäämmästä meiningistä enemmän.
Jos kiekkosetti katurataan kiinnostaa niin paa viestii, mä taidan vaihtaa ellipset takas.

Säästät noi kiekot ens kesän missikisa-kautta varten.

Samps - 13:07, 28.11.2013 » Jos kiekkosetti katurataan kiinnostaa niin paa viestii, mä taidan laittaa ellipset myyntiin.
korjasin

:-D. Olit muuten väärässä:

mannine - 8:18, 31.7.2013 » two the same. 3kk sisällä toinen jo myynnis
mannine - 13:11, 28.11.2013 »
Samps - 13:07, 28.11.2013 » Jos kiekkosetti katurataan kiinnostaa niin paa viestii, mä taidan laittaa ellipset myyntiin.
korjasin
+1 ja on muuten kova Ovaali.