AMA: Ridley Oval & Ridley Oval

Ottais vain omasta pyörästään noin hyvät kuvat omaan AMA:an :smiley:
Simppeli ja ajettavan näkönen pyörä :stuck_out_tongue:

Mieleni alkoi kyllä tehdä omniumeja ja thomsonia. Nam!

Tää näyttää kyllä hyvältä!

taitaa olla toka kerta, ensimmäisen ollessa skidin tonic, kun omniumit toimii. itseasiassa oot saanu täs toimii myös mun toisen inhokkipalan: ellipset. jotenki kaikki loksahtanu kohillee, hienot kuvatkin vielä

Kiitokset kehuista! Mä olen tähän vähintäänkin yhtä tyytyväinen. Koko-carbon riserin ja ehkä yhden piikin lisää eteen vielä tarvitsisin, pitää pistää tutkintaan.

tämä on kyllä ihan nasevan näkönen. kovaa ajoa vaan!

NONIIN. Brother from another mother on täällä. En turhaan viitsi tehdä omaa amaa tälle, joten asukoot molemmat tässä.

Tää tuli nyt siis pääasiallisesti lenkkijuttuihin. Parempiakin vaihtoehtoja tuohon tarkoitukseen olis varmasti ollut, mut ihan tyytyväisenä mä oon liian isolla Langster Prollakin tän kesän lenkit ajanut. Ja kun halvalla sai. Tuskinpa tällä huonompaan suuntaan ainakaan mennään. Pienemmän setbackin tolpan ehkä joutuu vielä hankkimaan jos toi osoittautuu liian takapainoiseksi.

Runko: Ridley Oval 7D6.1 (50cm)
Keula: Columbus Tusk / FSA Orbit
Ohjaamo: Ritchey Classic / Ritchey Classic / 3T bartape
Istuin: Thomson clamppi / Ritchey Classic / Selle Italia C2
Kiekot: Mavic Ellipse / Rubino Pro 25mm / 4Season 23mm
Voimansiirto: Stronglight + TA Specialities (46/16)
Polkimet: Look Keo Classic

^decalsit svidduun kiekoista ja stemmin päälle kirkas spaceri ja korkki. Sitten se on siinä.

Ihana

Köyhän puhetta, mutta eikö nyt vaan olis halvempaa olla vaihtostonga?

no mutta onhan Turussa jo Matti&Teppokin joten tämähän sopii hyvin

pkks - 8:18, 31.7.2013 » ^decalsit svidduun kiekoista ja stemmin päälle kirkas spaceri ja korkki. Sitten se on siinä.
Mä itseasiassa hankin kirkkaat spacerit tähän mutta ne näytti stemmin alla ihan höntiltä. Enpä ollenkaan tajunnut että vois laittaa päälle vaan eri värisen. Olen urpo. Hyvä, kiitos!
Viltsu - 8:28, 31.7.2013 » Köyhän puhetta, mutta eikö nyt vaan olis halvempaa olla vaihtostonga?
Oon joskus toisen pyörän kanssa koittanut tangon + polkimien vaihtamista aina lenkille lähdettäessä. Ainainen säätäminen ärsytti niin paljon että joskus jäi lähteminenkin vaan sen takia. :)

Oikee meininki. Arvostan. Ellipsejen tarratkin toimii tässä. Kunnon nascar lookki

5/5
Arvostettava meininki. Olispa rahakkaampi päivätyö.

two the same. 3kk sisällä toinen jo myynnis

Woww.
Nämä ovat hienoja pyöriä. Jos joku haluaa todella luopua sellaisesta pyörästä . Olen valmis ottaa.

Just hyvä musta riedeli.
Onks toi ratas se jonka vaihdoit päittään 3t-stemmiin?

Sama teikäläisen ratas, hyvin kukkuu. Varmasti on ollut enemmän iloa tästä kuin stemmistä!

Musta on nopeemman näkönen.

sit se ratas on 46t

edit. ja kyl toi hopeempi on nopeempi vaik tietty mustakin on siisti