AMA: Pompetamine

Mulla jäi noi kiekot ylimääräseks taannoin 29eristä kun teinkin siitä kiinteävälitteisen vanhoilla kiekoilla ja pulttirattaalla. Joutu sit miettimään mitä noilla Hope-Crest -kiekoilla duunailee kun on 135mm perä, ei jarrupintaa ja toista maastopyörää ei tehny mieli hommata. On-onen alessa sitten sattu silmään toi runko niin ei tarvinnu kauaa enää miettiä. Kaikki muutkin osat droppikahvoille olevia levyjarruja lukuunottamatta löyty nurkista.

Ainoo mikä askarrutti oli toi koko. Tyttöystävällä on S-kokonen pomppis ja se runko on tosi pieni. Mä oon 175cm ja joutu pähkäilemään et onko L liian pitkä. Tilasin riskillä ja 80 pitkällä stemmillä tuntu heti hyvältä. Nyt kun on muutamia satasia tullut ajettua tuolla niin täytyy todeta että on varsin mukava pyörä ajaa ja ei kaduta ostos.

Syksy ja talvi, saatte tulla.

http://dl.dropbox.com/u/5976675/bikes025.png

ajaisin, vitusti. törkeen hyvällä maulla kasattu, pakko sanoa.

Ajaisin, upee.

Hiton makee SSCX, arvostan!

Tää on kyl hieno…pitäsköhän munki.

Kiitti,joudun laittamaan tälläsen.

nyt on tosi kova paketti :slight_smile:

komee

Hieno! Ja varmasti käytännöllinen.

Hieno on, kieltämättä. Tan wallit sopii tuohon kuin sanonko mä mitä sanonko mä mihin. Jos tarttis kommuutteria/cx-rassia ois toi aika täydellinen.

Aijai ku o nätti! Ei saa pistää ny tämmösiä ku kauhee cx kuume päällä…

Dayum… Kutittelee meikäläistä myös.

On kyllä jäätävän hieno.

TOdella hieno. Onko renkaat Challenge Grifot vai mitkä?

käytännössä niin hieno kuin on-onen kamppeesta vaan voi tehdä. 'spekt.

Kiitti kommenteista!

Renkaat on challengen grifo openit juu, mut tulevaisuudessa ois tarkotus litkuttaa tohon luultavasti vittorian XG kumit joissa on about sama kuvio kun grifossa mihin oon tykästyny. Grifojen huonot puolet vaan sattuu olemaan et ne kuluu nopeesti, on kalliit ja ei kuulema oikeen toimi litkutushommissa.

Oon näyttävästi tehny tän väärään osioon. Voisko modet siirtää tän oikeeseen?