AMA: Plug 666 riddle of raw steel

Luetaan kokonaisuutta:

  1. Mä esitän väitteen, että postaushistoria vaikuttaa foorumilla myynti-touhuissa kohteluun.
  2. Sä esität näkemyksen, että toi on perusteeton ja väsynyt läppä.
  3. Myönnän, että todistustaakka on mulla.
  4. En jaksa sitä todistustaakkaa kuitenkaan kantaa, koska vitusti myyntilankoja.
  5. Koska en kohtuulliseksi katsomallani vaivalla voi osoittaa väitteeni olevan perusteltu, ei mulle tässä keskustelussa jää muuta vaihtoehtoa kuin myöntää sun olevan oikeassa, eli mulle muodostunut kuva siitä, että eri postaajia kohdellaan myyntisääntöjen suhteen eri tavalla, on muodostunut mun tekemistä havainnoista, jotka ovat joko vääriä tai ainakin epäedustavia/väärintulkiltoja. Voin palata asiaan, jos satun jollakin ihmeen sattumalla törmäämään niihin esimerkkeihin, joita en nyt tässä yhteydessä edes viitsi yrittää etsiä.

Eli jos jonkun asian marttyyrina tuossa olen, niin oman saamattomuuteni/ymmärtämättömyyteni.

Ja noista riippumatta:

Tarkoitin alkuperäisen kommenttini nimenomaan siinä hengessä, että "korjaa toi kauneusvirhe, niin ei tarvitse taas käydä läpi [tätä keskustelua, mitä me nyt käydään]. Eli paskastihan se oli muotoiltu ja sai aikaan juuri sen, mitä ei ollut tarkoitus.

Ja niinkuin aiemmin sanoin, mua ei häiritse tuollainen muotoseikka an sich, vaan tilanne, jossa on “sääntöjä”, jotka eivät ole sääntöjä, joita valvotaan jos valvotaan ja vielä vaihtelevasti. Jolloin rajat hämärtyy ja kuluuu hitosti digiaalimustetta tällaiseen vähemmän hedelmälliseen metaan.

Ja ennenku joku huumoriveikko ehdottaa, niin tämän osalta laskuria on naksautettu, mutta enpähän ole vänkäämässä muiden ketjuissa.

Joku raja siinäkin on, miten sakeaa paskaa jaksan lukea aiheen vierestä, varsinkin jos se on jotain näkemällä nähtyä setäkerhoetuoikeutta, mistä mukamas ”taas” jouduttaisiin vääntämään. Olisit pitänyt alunperin pääsi kiinni, niin ei olisi tarvinnut.

Sulla meni kohdat 1 ja 2 pieleen, koska tässä kontekstissa vihjasit että minä hyötyisin ilmiöstä, ja kohdassa 2 en kiistänyt ilmiötä ylipäätään, vaan sen relevanssin tähän lankaan.

Ok, kakkoskohta meni sit multa pieleen.

Mutta ykkösessä sun tulkinta on pielessä. Ei mua kiinnostanut se, hyödytkö vai et. Vaan tuo, mitä edellisen viestin viimeiseen kappaleeseen kirjoitin. Ja totta, jos olisin pitänyt pääni kiinni, tässä ei oltais. En vaan tiedä, monellako tapaa mun pitäs kirjoittaa, että se mun eka viesti oli paskasti muotoiltu ja sai aikaan ihan muuta, kuin mitä tarkoitin? En voi oikein puolustuautua muulla kuin sillä, että en osannut odottaa sun ottavan sitä hyökkäyksenä itteäs kohtaan, vaikka sellaisenahan se sitten näyttäytyi. Toistan: my bad siinä kohtaa.

eiks tuuki parempi mieli molemmille ku puhutaan asiat rauhallisesti auki ja ollaan rehellisiä omista tuntemuksista, mut samalla armollisia toiselle? tehdään tota paljon mimsu kaa. niinku todella paljon. ja usein. siks vietän aika paljon aikaa tääl internetis.