AMA: Pelago San Sebastian "Sebu"

Olihan saaga tämän fillarin hankinta. Pelkästään se ei riitä, että aluksi tarkoitus oli hankkia joku muutaman satkun käyttis, sitten Steamroller käytettynä, sitten Steamroller uutena, sitten San Sebastian osista “koska se on itse koottuna halvempaa kun metskaa tarjousosat”. Vituikshan se suunnitelma meni.

Nyt kuitenkin kaikkien out-of-stock-vaikka-nettikauppa-näyttää-muuta ja osa-väärää-kokoa-vaikka-paketissakin-lukee-oikea-koko ja paketissa-yksi-musta-kampi-42rattaalla-hopeisen-kampisetin-46rattaalla-sijaan -säätöjen jälkeen it´s finally here. Sebanderi, Sebango, Sebenito: Pelago San Sebastian 56! My new LUV.

Runko: San Sebastian 56
Kiekot: Planet X AL30 D
Voimansiirto: BLB Pista Vera 46t, Sun race, Sram pc1, system ex 18t
Polkimet: MKS+MKS
Renkaat: Panaracer Ribmo 32
Ohjaamo: Velo Orange stemmi, Biltema riser, Brev. M -gripit
Jarrut: Tektro
Istuin: Planet x superlight - Brooks B17

Tarkoitus on ollut hankkia ihan peruskomponentteja, jotka on kivan näköisiä ja toimii mun ajossa.

Lopulta tästä tuli lähes samanlainen, kuin Pelagon kompliitti, mutta tykkään vähän korkeampiprofiilisista kiekoista ja halusin 130pcd kammet, koska niissä on (mutulla) paremmin ratastarjontaa. Asentamista odottaa Biltema-lokasuojat ja haussa on myös nätti ja siro, mutta käytännöllinen etutarakka. Siihen pitäisi kiinnittää puinen viiniloota, jonka sain pelastettua duunikaverilta.

Sitten vaan kommentoimaan. Kiitos kun luit ja katsoit.

kaunista! Diggaan isoista kumeista, pyörän geometriasta ja kirkkaista kilkkeistä!

Mukavan näköinen kulkine.

Todella komea!

http://uutiskirje.keskustanuoret.fi/pics/artikkelit/iso_peukku.jpg

No on kyllä kaunis

Kaunis ja kirkkaat osat natsaa todella hyvin.

Todella hyvä pyörä. “Solid build”, kuten blogosfäärissä sanotaan

Näin o.

tää todellakin on hieno! miten paljon jäi renkaille tilaa?

Tilan määrä kiinnostaa täälläkin.
Asiallinen setti ja vahva ehdokas ensi talven rungoksi.

vaikka ei hankintalistalla ole nyt hetkeen uutta runkoa niin ihan mielenkiinnosta itsekin haluisin nähdä kuvat chainstayn ja renkaan välisestä etäisyydestä

steamrollerissa se tila oli jos oikein muistan kuitenki jonkinlaisilla puristuksilla hankittu. Kiinnostaa miten tässä ratkastu

Tämän ja Rollerin välillä oon itekkin pähkäillyt, mutta tämä sai taas kallistumaan kotimaisen puoleen. Komia!

Upee. Ehkä vaihdan jokupäivä kolme käyttöpyörääni yhteen tuollaiseen.
Roudausvinkki: satulalaukku tuntuu peittoavan nokkarin arkikäytössä. Kuvan perusteella sun satulakorkeus just ja just riittäisi käyttämään niitä Carradicen isompiakin satulalaukkuja ongelmitta. Mut onhan niissä nokkareissakin oma viehätyksensä…

Ja onhan tää negrisport x3.

Olen käynyt pari kertaa San Sebastianissa ja kaupunki on kuin tää pyörä, konstailematon ja tyylikäs…

No jopas, kiitoksia kehuista. Kiva, että miellyttää myös muita. Mä tykkään tästä “muoto seuraa käyttötarkoitusta” -ajatuksesta, ja tän on tosiaan tarkoitus olla käyttöpyörä vuosiksi. Rouvakin katselee sillä silmällä tuota Pelagon Capria, että tälle hankitaan mahdollisesti tyttöystävä myöhemmin.

Renkaat mahtuu itseasiassa aikas hyvin. Tuo takakiekkohan on siis drop outtien ihan etureunassa, koska alunperin kokeilin kapeammilla renkailla ja ketju tuli mitattua sen mukaan. No, venyyhän se siitä.

Tässä parit kuvat. En mitannut, mutta sanoisin, et vajaa sentti jää renkaan ja chainstayn väliin.

Otin kuvan myös edestä, sinnekin mahtuu nakki oikein hyvin.

Hieno tuli! Tismalleen samoja kampia olen harkinnut samaan runkoon ja hyvinhän nuo näyttää menevän. Mikä keskiö?

Hieno tsygä, hyvä meininki ja siistit kuvat!

tää on kyllä elegantti ja silti varmasti hyvä käyttöpyörä. tykkään ja plussaa tosiaan kuvista.

toi väri vaan toimii.