AMA/P: Hunting high and LOW//

pistä lisää kuvia ehtiessäs siitä dentistä, mua häiritsee kun näissä kuvissa sitä ei näy ollenkaan.

https://farm6.staticflickr.com/5786/22331660165_899061d0ac_b.jpg2015-10-20_04-34-07 by Tomi Lastuniemi, on Flickr

Aika tarkkaan etusormen pään kokoinen. Vähän tekis mieli hommailla lommonoikaisutyökalu mutta eihän se toki hyvää tee.

öh öh kääntäis ton logon W:n M:x ehhe

Lowit o vähänniinku njs rungot. Suurinosa valmiiksi dentattuja.

on kyllä aika vähäpätöinen, joskaan ei silti ihan semmoinen hardly noticeable

Kiva proggis. LOW//:t sopii papoille.
Alpina on hyvä keula, itse en ole saanut ajamalla siihen mitään ongelmia. Äänestän kammiksi Suginon seiskavitosia

https://farm6.staticflickr.com/5696/22762545902_d8c0649dca_b.jpg2015-11-04_12-24-34 by Tomi Lastuniemi, on Flickr

Ei tullut alpinaa. Vielä kammet edelleen hakusessa ja kehät sekö pinnat pitäisi tilata.

Tangosta en tiedä kun on vähän sekavan näköinen kirkkaan stemmin kanssa. Ja saattaahan sitä nousuakin jäädä kaipaamaan vähän enemmän.

Siisti keula. Mikä?

Kirkas stemmi + musta riiser = best. Tosin nyt on speiserongelma.

Tolppa sais olla musta, niin #aah.

kyllä se siitä

Toi keulan linja seuraa emäputken linjaa niin tyylipuhtaasti että i jizzed a little. Ja myös samaa mieltä kirkkaasta stemmistä+mustasta riserista tässä rungossa, hyvää tekee.

Aventon ultimate on keula.

Spacerit toki vaihtuu mutta stemmin vai olaakerin mukaan? Mun Kyllä mun mielestä jos stemmi, tanko tai tolppa on eri väriä se on ehdoton fail.

laakerin mukaan

e: ainii pinkki laakeri laita hopee avaruudetin mutta paras on jos et laita ollenkaan

https://farm1.staticflickr.com/681/22856207961_b616274a86_b.jpg2015-11-07_12-14-08 by Tomi Lastuniemi, on Flickr

Joo en tiiä. Joutuu varmaan laittamaan kiertoon. Ei kehtais pätkiä ja nousuakin niin vähän. Maastoon liian vähän backsweeppiä varsinkin tuolla leveydellä.

vähän tuota kuuden asteen bäkswiippiä pohdin, mutta dibsauttaisin silti. eli ostan, jos tulee myyntiin ja on kohtuuhintainen eikä postitus ostajan laskuun haittaa…

Kahtellaan. Tarjosin jo kaverille vaihdossa seiskavitosiin.

ok, toi on varmasti fiksumpi diili.

Katuratakelit koittaa varmaan kohta Kokkolassakin eli kiekkohommia pitäisi saada kuntoon.

Pinkit mackit siis löytyy ja tekisi mieli hyödyntää en vaan keksi millä kehillä. 36h vielä vähän kaventaa valikoimaa. Hsonit ei tahdo innostaa, open prot liian tylsät ja kuituun ei varaa.

1.Pinkeillä mackeillä millä kehillä?

2.Ostan tuon 88mm takakuitukiekon foorumilta, matala etukehä ja luukutan mackit.

3.Joku muu, mikä?

pinkit mäkiset x hopeiset velocity A23:set

  • leveämpää vannetta katuratakäyttöön mut ei sulje pois hyvää sopivuutta 40>30mm kumienkaan kanssa
  • tubeless mahikset (jos nää kiekot näkeeki joskus vaikka maantie/krossikäyttöä, mahikset on aina mahiksia)
  • hopeinen passaa hyvin rungon kanssa
  • jarrupinnalla eli optio käyttää joskus tulevaisuudessa jarruja uhraamatta estetiikkaa koska kirkas
  • laita tänwallit ja BOOM
  • lähikaupasta (HUG)
  1. 88mm takakuitukiekko ja eteen sitte joku hiilaritrispokkk.


Mäkit ja kirkasta matalaa kehää, esim. noi velocityt, vaan niin tulee hyvä.