AMA: On-One Pompino

http://farm4.staticflickr.com/3667/9671010604_fc0ddc584c.jpg
Pomppiksen uudet renkaat by Petteri

Runko: On-One Pompino L
Keula: Ritchie kuitu
Tanko: Nitto RB-018 HT Punainen
Penkki: Sikavanha Flite
Kiekot: Miche + Revolution + Open Pro
Kammet: Middleburn RS7 + Blackspire DH ratas 46t
Stemmi: Velo Orange
Jarrut: Avid Shorty takana, Campagnolo Veloce edessä, modatut Tektro BMX kahvat
Kumeet: Schwalbe Ultremo ZX
Paino: ~8kg

vähän turhan paljon punaista! ainakin tolppa, tanko ja ketju kirkkaiksi niin rauhoittuis kummasti. Ja kentiws renkaatkin vois olla koko mustat.

Heti kun luulin että hirvittävät värikoodausmokat ovat jo menneisyyttä, plajunen iskee!

Säälipisteitä katu-uskottavista eriparijarruista.

hmm… koulusta kotiin kaupan kautta.

http://cdn.fazer.com/cdn-1cdd904691ce599/Global/Brands/Karl%20Fazer/Product%20and%20Carousel%20images/FAZ_200g_Strawberry_big.png

älkääs nyt… ketju ja tankoteipit vaihtoon niin hyvä on.

Aika piiiitkän näköinen tuo ajoasento. Onko saletisti sopivan kokonen runko?

Ruskea pomppis on musta yksi siisteimmistä lajissaan. Itse kanssa vähentäisin punaista, alkaen ketjusta ja sitten teipeistä. Maultani aika konservatiivina menisin ehkä kokonaan kirkkailla tai mustilla osilla, mutta vähän maltillisemmin värikoodattuna asiallinen tästä tulee.

PS. Todella hienoja lintukuvia sinulla flickrissä! Maakotkan syöksykuva tosi hyvä ja hömötiaisesta saa aina pisteitä minulta!

Makuja on monia. itse en olisi ihan näin kasannut, mutta en ymmärrä miksi heti pitää aina dumata jos on vähän väriä! Aja vaan ja kovaa niin että heitterit näkee vaan punasta viivaa näkökentissään.

Hyvä tää on!

^ +1

Tämä on hyvä. Mitä rohkeampi, sitä parempi. Itse asiassa tässä vois olla enempikin pinkkiä (vai onko tuo punaista) niin ei jäisi rippotteluksi: penkki ja stemmi vaihtoon ja väriä tilalle!

oha siinä hyvin kontrastia melkein päivittäin vieressä seisovaan Pomppikseen :wink:

YV:n AMA-säännöt tiettävästi kieltävät värilliset ketjut ja bullhornyn.

jussi - 10:30, 4.9.2013 » YV:n AMA-säännöt tiettävästi kieltävät värilliset ketjut ja bullhornyn.
Mä oon käsittäny että ne säännöt kieltävät kaiken muun värin paitsi mustan, kirkkaan ja rotan?

Toi punainen ketju ei sovi mun maailmanjärjestykseen, mut muuten ruskee/punainen näyttää yllättävän kivalta. Punanen stemmi tohon maybe: