AMA: kuvaviesti mukavuusvyöhykkeeltä.

Kyä tunnelmavalaistus tuo esiin kauneimmat ulosteen sävyt. Voi kans olla, että olen värisokea. Siksi en päässyt kansimieheksi. Anna sille punkkua.

etutarde on kyl ziizti. Tykkään myös rungon ihanasta sävystä.

munakorva - 19:04, 4.9.2012 » migä dartsi tua o?
mikässeolikaan valmistama, pelagossa piirretty kuiten.

tää on siisti! värityksestä tulee mieleen puolustusvoimien yksvaihteet!

Todella toimivanoloinen meno. Varmasti hyvä kun talvea päin mennään. Itsellä varmaan samantyyppistä ensi vuodeksi kun syksy/talvipyörää kokoan. Värikään ei ärsytä, ihme :smiley:

Ommuute paremman näkönen näillä kiekoilla. Värimaailma nyt on… makuasia?

Värithän on just jebbist!!! Hianoo tolla tarsilla vielä…

No nyt sinäkin vielä! Etutarakat eivät jätä mua rauhaan missään! Tiiän et ne on mahdollisuus, mut niiden yht’äkkinen määrä joka puolella on uhkaavaa! (Pitäis itsekin.)

Itse pidän tuosta väristä todella paljon. Ilman tarakkaa ja kapeammilla kumeilla pyörä on myös aika vikkelä.

Toissasunnuntaina heitettiin työkavereiden kanssa treenilenkki Porvooseen. Halusin kokeilla miten mukava tuo on matka-ajossa, joten irrotin tarakan, vaihdoin Mashista tuohon Noodlen ja ne campy & campy -kiekot toviksi takaisin kun en jaksanut vaihtaa kumeja.

Voi veljet, kyllä oli mukavaa.

tämä se muuten näyttää kuulkaas veljet vahvasti AJOPYÖRÄLTÄ, noin livenä bongattuna

Tokasta kuvasta tulee kyllä äärimmäiset rukajärven tie -vibat, magee lolleri.

Täähän vaan paranee. Tartzista, kiekoista ja erityisesti juomapullotelineestä varauksettomat pointsit!

jepa meininki. värit natsaa kivasti.

hauskaa myös, jos todella tykkäät rollerilla ajamisesta. mun mielestä korkeus-pituus-suhteen vinouskisan voittajalla ajaminen oli yksinkertaisesti tylsää - varsinkin kun verrokkina oli muussi ja muita vastaavia. each to one’s own.

kid_scientifik - 10:27, 5.9.2012 » hauskaa myös, jos todella tykkäät rollerilla ajamisesta. mun mielestä korkeus-pituus-suhteen vinouskisan voittajalla ajaminen oli yksinkertaisesti tylsää
Mash elää ja voi hyvin tänäkin päivänä, mutta kevyemmän välityksen, pystymmän ajoasennon ja paksujen kumien ansiosta Steamrollerilla tulee usein ajettua töiden jälkeen sinne minne nenä näyttää hiekkateitä ja ulkoilureittejä.

Paluumatkalla voi vielä poimia safkat haluamastaan ravintolasta.

En tajuu rolleria. Minusta se on yksinkertaisesti pirun ruma. Näiden suosio skenen parissa tosin viittaa siihen, että olen väärässä ja/tai vajakki.

olavi_takatalo - 12:19, 5.9.2012 » En tajuu rolleria. Minusta se on yksinkertaisesti pirun ruma. Näiden suosio skenen parissa tosin viittaa siihen, että olen väärässä ja/tai vajakki.
Vinkki: katseletkö sä ajaessasi sitä pyörää peräsi alla, vai tietä?
jarkko - 12:20, 5.9.2012 »
olavi_takatalo - 12:19, 5.9.2012 » En tajuu rolleria. Minusta se on yksinkertaisesti pirun ruma. Näiden suosio skenen parissa tosin viittaa siihen, että olen väärässä ja/tai vajakki.
Vinkki: katseletkö sä ajaessasi sitä pyörää peräsi alla, vai tietä?
[i]Ne muut[/i] katsoo kuitenkin sun pörää eikä tietä.

On-topic: Rollerit ovat ihan kivoja mielestäni, kuten tämä merkkarinkin yksilö. Itse olen kuitenkin sen verran konversiomies, että kallistun enemmän maantierungon puolelle kuin Roller/Sebu-sektorille.

edit. Maantierunkoihinkin siis saa etutartsia, fätimpää kumesta ja täyspitkää lokaria.

Zigura - 12:30, 5.9.2012 » [i]Ne muut[/i] katsoo kuitenkin sun pörää eikä tietä.
Ei [i]niitä muitakaan[/i] oikeesti kiinnosta yhtään.
olavi_takatalo - 12:19, 5.9.2012 » En tajuu rolleria. Minusta se on yksinkertaisesti pirun ruma. Näiden suosio skenen parissa tosin viittaa siihen, että olen väärässä ja/tai vajakki.
minusta tuo viittaa siihen, että sinullakin on henkilökohtainen mielipide ja se on ihan ok. Älä kuitenkaan ajattele, että [i]kaikilla muilla[/i] on yhteinen mielipide.
RTZ - 12:36, 5.9.2012 »
Zigura - 12:30, 5.9.2012 » [i]Ne muut[/i] katsoo kuitenkin sun pörää eikä tietä.
Ei [i]niitä muitakaan[/i] oikeesti kiinnosta yhtään.
Elämältäni putosi pohja.