AMA: KONGA Rata

Otan lakin päästä ja arvostan. Käsittämättömän hienoa jälkeä.

Miten upee. Kamala kateus iski.

Aijai. Hottis. En nillitä kuin “Made in -tarran” tekstin v ä l i s t y k s e s t ä.

Upea!

Loistavaa! mitä tähän nyt enää muuta sanomaan.

Tykkään aivan erityisesti mustasta avaruudettimesta ja made in -tarran välistyksestä.

On just niin hieno, kuin projektilangan perusteella odottikin…

Mä en saa edes kämppääni siivottua ja KONGA rekentelee tälläisiä… Toi runko on jäätävän siisti!

Huh! Hats off!

Nicely done.

Odotin hienoa, mut tää lopputulos puhalsi mun mielen.
Ten poäng, virtuaalinen hatunnosto jne.

Oh sweet jesus have mercy!

uu - tästä tuli megalomaanisen hieno. hats off ja silleen.

Siisti. Katuratasetuppi kiinnostaisi myös.

Kova.

kadulle, riseri ja osat mustiksi, ok

Kiitos kaikille kommenteista.

Npertj - 1:56, 10.11.2012 » ...Haarukan kruunun takaosa on oudon muotonen mutta muutoin linjakas...
Smurf - 9:41, 10.11.2012 » Eihän keulan kevennykset kruunun tasolla aiheuta notkua?
Haarukan kruunun profiili on alkujaankin tuollainen pisaran mallinen tuosta olkapään kohdalta. Notkumista en ole havainnut. Haarukkaa rakentaessa testasin kruunua kumminkin päin, eli siten, että matalampi reuna oli edessä sekä takana.
dpstyles - 9:38, 10.11.2012 » ...Made in - tarraksi olisin laittanut sen koiran. Se oli omaperäisempi...
Mulla oli molemmat tarrat tulostettuna mutta päädyin lopulta tuohon v ä l i s t y s-versioon, koska sopi mielestäni paremmin pyörän muuhun linjaan paremmin.
Kare_Eskola - 11:13, 10.11.2012 » Tykkään aivan erityisesti mustasta avaruudettimesta ja made in -tarran välistyksestä.
Onko tämä jälleen sitä ironiaa?
elaintarha - 11:15, 10.11.2012 » Mä en saa edes kämppääni siivottua ja KONGA rekentelee tälläisiä...
Näkisit mun kämpän tällä hetkellä, kun tuli hieman tiukkaa mahduttaa "studio" tuohon keskelle olohuonetta.
Zigura - 12:42, 10.11.2012 » Katuratasetuppi kiinnostaisi myös.
Bemaksiriseri kunnon nousulla ja satula jakarta-stylellä etukenoon.

Mahtavaa jälkeä! Vähän kuin olisi katsellut jotain 3D-mallinnuskuvia, kun kaikki oli niin täydellistä.

Konga - 1:21, 10.11.2012 » Pahoittelut kuvien suuresta määrästä.
Ainakaan mun puolesta ei tarvi olla kovin pahoillaan.

Jos nyt jotain kritisoitavaa pitää etsimällä etsiä, niin musta zoncolan on ihan vitun ruma, mut eipä tosta muuta valittamista keksi vaikka miten koittas. Kaikin puolin 5/5.

Konga - 21:59, 24.8.2012 » Thomsoni saattaa muuttaa talvipyörään, kun hieman on ollut suunnitelmaa integroidusta stemmi+droppikombosta.
Onko tää vielä suunnitelmissa? Ei sillä, että noissa nykyisissä mitään vikaa olisi.