AMA: Kölnin ihme

Ei meinannu mitään muuta kuin sopivampaan.

Erikois.

1 Like

Ei ne tee tota runkoo isompana :frowning:

Isoin Ridely oval olisi kova

1 Like

En ymmärrä mitä tässä tapahtuu ohjaamon seudulla kun selkeesti aivan liian pieni runko noin muuten.

Ajokuva kiinnostais. Kuvittelis ohjauksen olevan aika hätänen.

2 Likes

Tää on vähän kuin Atte Kilpisen upee puku linnan juhlissa. Kun tuntee pelin “säännöt”, niin voi tietoisesti venyttää niitä törkeällä ja huomiota herättävällä kasauksella :smiley:

Muita kompaten, haluisin kans tietää miltä tuon ohjaus tuntuu tuoll stemmillä.

Muutoin kyllä Caleido/5 buildi, ja tärkeintä on että kuski tykkää kulkineesta ja sillä ajetaan.

14 Likes

oon miettiny samaa mut ei yllä jalat polkimille nii jääny kokeilematta

1 Like

Ihanan tyhmä kasaus, tykkään paljon! Oispa vaan piuhojen vienti tehty jotenki hienommin.

Noin leveellä stongalla stemmin lyhyys vaikuttaa yllättävän vähän.

1 Like

kuvat aiheuttaa samanlaisia, selittämättömän ristiriitaisia tunteita kuin NDS-topikin selaaminen.

mikäs tuo osalistasta puuttuva, mutta kokonaisuutta hallitseva, eastonin masto tarkalleen on?

On ihan hyvän kokonen mulle, tällä ajoin eilen ykköseksi traklokisoissa . Olin niin ylivoimanen että toisena maaliin tullut luuli olevansa ensinmäinen ku ei ollu nähny mun takavaloa ensinmäisen kierroksen jälkeen.

ezgif-1-955378be08

28 Likes

Paljoss sullon on task_manager pituutta? Mitä tapahtuisi jos kokeilisit jotain kunnon isoa runkoa esim. tällast männävuosien Ridley Ovalia? Tai esim. sitä Kallen customia joka pyörii Helsingissä?
Jos sopii niin sopii, ei kai siinä. Kunhan kroppa ei valita.
Omanlainen kasaus mikä on hyvää!

1 Like

oddly rivaliahan ehdoteltukin jo:

sehän on all stack and no slack. vois siis kuvitella kokeilemisen arvoiseks, jos riittämätön pituus ei ole ongelma.

193cm ja inseamin mukaan pitäs olla 61-62cm runko. Tosiaan mulla on 62cm rolleri josta nämä osat otin, siinä mulla on satula slämmättynä ihan eteen saman stemmin kanssa. Vihaan miltä ajaminen tuntuu pitkän stemmin kanssa ja mun yläkroppa ei vaan taivu siihen. Mitään kipuja ei oo mutta oon ajanu yhen päivän töissä 59 rollerilla jonku ~100mm stemmin ja dropin kanssa, sen ajamisen jälkeen kyllä tuntu pari päivää.

Kova.
Oispa iteki taas nuori ja Saksassa pommittamassa fiksillä.

1 Like

Jep, leveä riseri on melkein paras kun laittaa kahvat lähelle ohjausakselia. Tarkka ja herkkä tatsi eturenkaaseen kuin bmx-pyörässä.

En tule itekään toimeen pitkien stemmien kanssa koska leveällä tangolla siinä jotenki maataan pitkin pituuttaan ja kiemurrellaan kuin joku mato äh

KAPEA tanko ja pitkä stemmi bliss
LEVEÄ tanko ja lyhyt stemmi bliss
muita ei oteta

Hyvä omilla aivoilla ajattelijan kasaus

9 Likes

Muodonmuutos tapahtunut. Uus keula ja uudet suunnitelmat.


Hyvä gravel bikepacking reissu oli.

Testailemas uutta tankoa, jarru tulee myöhemmin

Ja sitten teidän kaikkien iloksi :smiling_face_with_three_hearts:

Ps. tilasin tähän 550mm tolpan ku toi 350mm oli minimi insertissä liian alhaalla.

14 Likes

Onko tän tyylin nimi Gannan style? :grin:

Noice! Mikäs toi uus tanko on?

Joku Ritchey, aika sama ku venturemax mut ilman niitä ergomutkia.

1 Like