AMA: Idän Helmi

nyt turpa kiinni
edit: menkää vaikka sinne masan päänkiristystopikkiin sössöttämään tästä aiheesta

t. foorumipoliisi

kohta YKSIVAIHDE.NET esittää: JOUKKOTAPPELU ??

Asia selvä.

nyt poikakullat…

Höpönassut sössöttää taas vaihteeksi ihan väärässä langassa ihan vääriä asioita. Ollappa natsimode, vois vaan dellata kaikki karzanin postausta alemmat suoraan.

Pyörähän on kiva. Laita ne limaset ouryt tähän ni kädet ei hajoo ajaessa.

^ Mulla hajoo kädet Ouryjen kanssa. Ihme kuviointi ei natsaa mun luisevien handujen kans.

On-topic: Keulan vaihtaisin. Unicrowni ei sovi muhvitettuun runkoon imo. Muuten näppärän näköinen peli, vanhoissa venäläisissä fillareissa on jotain ihme vetovoimaa ja tunnelmaa. :3

tuotanoin… kiva paskamyrsky nous taas ilmoille, sori, ei ollut tarkoitus! ja se miks mä ryssää ryssittelen ja ylipäätään oon hankkinu ton rungon; on perimmäinen syy se, että olen osittain ryssä ja isoisoisoisoisäni tms. loikkasi aikoinaan sodan aikaan venäjälle ja muutenkin ihannoin ja koen ylpeyttä kaikesta neuvostoliittoon liittyvästä ni aika absurdia keskustelua! ja nyt ku oon hirveen humalassa viellä ni en osaa oikein sanoa kunnolla mitään muuta ku; että menkää polkemaan pyöriä tai mammoja…

----> sitten asiaan! oyryt meni jonnekkin päin suamea ja päätin laittaa ‘erkat’ stongaan! joku kysyi että onko riseri ‘kyllin leveä’ ja vastaus = kyllä on! helpommin toimii hommat ku ergo dropin kanssa. Lisään vielä kuvan tämän kommentin jälkeen.

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/914103_406569269451312_1120062009_o.jpg