AMA: GreyZombie

joo, just noin kuten asb sanoi.

i-beamin säätövaraa täytyy kyllä kehua :slight_smile:

oota kun haaruksesta alkaa puutumaan

se on pappa vaan tarpeen että vähän hillitsee veren pakkautumista väärään paikkaan tollasen 4 kilsan kaltaisen kestävyyssuoritteen kannalta

system1:Sestä? Kattelin samaa kanssa, että pitäskö…

Tuo ohjaamo on crc:n ale-laarista -50% hintaan.

Niin ja pitäis :wink:

Speedgovernor - 19:16, 20.6.2013 » pitäskö...
Outo kysymys.

virittelin tähän nyt vähän katuratakuosia kun muuten tänä kesänä jäänyt ajot vähemmälle tälle kun ei aikaa radalle oikein ole riittänyt. aivan hauska. stemi saisi olla vähän pidempi (vaikka katuradoissa kait yli 90 pituiset on rikollista) ja kulmaa hieman enemmän.
välitys 49/18 ja takana durano plus 25mm mutta muuten ohjaamo poislukien sama paketti kuin aiemmin.

Untitled

Aaah, tykkään ohjaamosta. Ja fiiliksestä. Welcome to silent hill…

kova on zombie katurataohjaamollakin.

Laita 120mm

More is more stemmissäkin. 130 mm ja kohti pimeneviä iltoja! Hieno.

Tämän tajuan. Pähee. Mikä valo?

edessä vai takana?

Edessä on Lezynen MiniDrive. Olen tuosta valo-topsuun lätissytkin, mutta ihan jees valo joskin vähän kapea keila ja akku saisi olla parempi.

Takana joku usb-ladattava bright led tuikku. En suoraan muista nimeä, mutta on ollut aivan erinomainen ajatellen sitä, että oli vielä edullinen.

tää on yks mun lempparipyöriä foorumilta mutta itse ajaisin takaisin tuolle kuvan sillalle ja hellästi ojentaisin tuon tangon kaiteen toiselle puolen.

zykkeli - 9:48, 12.9.2014 » edessä vai takana?
Joo, edessä olevaa ihmettelin, näyttää näppärältä. Pitää testata kun kerran joku valo täytyy taas hankkia kun vanha hävinnyt.

tämä on pakko laittaa tänne, koska zombie

Helsinki Criterium Cup 09/2014

Zombiet ei liiku noin nopeasti… jos liikkuu, niin meikä kaappaa kyllä ekan kuulan nuppiin.

moderni reproduktio “zombie ja tgv-juna”

Ohjaamo-osastolle tosiaan tällaisen päivityksen tein joku aika takaperin ja on parempi heti. Tänäänkin ajossa, jotta saa tällekin kilometrejä.
Aika vasta oli tämän syntymäpäiväkin.

zykkeli - 14:10, 25.6.2015 » Aika vasta oli tämän [s]syntymä[/s]kuolemapäiväkin.
Voisi olla joku semmonen pääsiäisenkaltainen useamman päviän juhla tämän kunniaksi.