AMA: GreyZombie

IHAN VITUN SIISTI PELI.

Rohkea pyörä ja rohkea kuski

Pakko tykkää. Ässää tota! +++++++++++++ myös kuvista. Niiiiice.

Vesurispokea huutais, muuten täydellinen peli laskeuman jälkeisille taistelukentille.
Raped by Elephants Åffinities

zykkeli - 7:37, 6.7.2012 » ihan heti en ole oikeastaan mitään tähän päivittämässä, mutta stemi saattaisi olla sitten listalla kun homma alkaa. Toisaalta olen tällainen hiirulainen niin X2 ei liikaa joustele. Stongan sain poistettua vähän käytettynä ja siinä tuo grippi oli valmiiksi. Siistissä kunnossa ja tuntuu hiton hyvältä, joten en ole ottanut pois. Tuo paksuus siis on juuri hyvä.
juu, ei tuossa maantiethomsonissa varmasti mitään vikaa ole - ja sen mukaan tietysti mennään mikä itselle natsaa.

ootko muuten tykänny mitä noista ultremo zetäxistä so far? mulla olis vastaavat tuossa odottelemassa (tosin lähinnä kadulle/lenkille), mutta en ole saanut aikaiseksi vaihtaa alle.

ja propsit vielä oikeista ajopolkimista.

ps. tällä nyt ei ole mitään väliä, mutta oletko satavarma, että keula on alpina? poikkeaa selvästi ainakin omasta rata-alpinastani ja näyttää samalta kuin esim. kagerossa (jossa on muistaakseni joku muu tai ainakin eri malli). tuli vaan taannoisesta kuitukeulakeskustelusta mieleen…

^Kyllä tuo ainakin omalta hAlpinalta näyttää. Olisko sulla vanha malli?

kyllä niissä uusissa alpinoissa taitaa olla tuo tommonen viiste/lovi.

asia kunnossa.

VAMOOS!!! Todella herkku. Satula ja tolppa on sweet:)

kid_scientifik - 13:42, 6.7.2012 » ootko muuten tykänny mitä noista ultremo zetäxistä so far? mulla olis vastaavat tuossa odottelemassa (tosin lähinnä kadulle/lenkille), mutta en ole saanut aikaiseksi vaihtaa alle.
Tuun häiriköimään ja toteamaan, että ZX:t on ihan kelpo kumit. Oon ajanut omillani nyt noin 600 kilometriä lenkkiä ja nämä ovat pelittäneet mun mielestä hyvin. Rullaavat ja suhteellisen pitävät mutta eivät taida olla käyttöikänsä / ajettavien kilometrien määrällä mitattuna kestävimmästä päästä. Yksi flatti tullut.

sen aiemman maali oli vitun ruma mutta tää on hyvän näkönen. aika siistiä että sait uuden raamin noin nopeesti vanhan tilalle.

Äijä kuva ja siisti filo.

Upea livenä ja kuvissa.

Diggailen tästä enemmän kuin siitä “ennen kuolemaa” versiosta. Kimin kuvia on kyl kanssa ilo katsella.

JaniT - 15:34, 6.7.2012 »
kid_scientifik - 13:42, 6.7.2012 » ootko muuten tykänny mitä noista ultremo zetäxistä so far? mulla olis vastaavat tuossa odottelemassa (tosin lähinnä kadulle/lenkille), mutta en ole saanut aikaiseksi vaihtaa alle.
Tuun häiriköimään ja toteamaan, että ZX:t on ihan kelpo kumit. Oon ajanut omillani nyt noin 600 kilometriä lenkkiä ja nämä ovat pelittäneet mun mielestä hyvin. Rullaavat ja suhteellisen pitävät mutta eivät taida olla käyttöikänsä / ajettavien kilometrien määrällä mitattuna kestävimmästä päästä. Yksi flatti tullut.
Joo, nuo ZX kumit ovat tuntuneet hyviltä ja siksi ne tähänkin laitoin. En arkipyörässä käyttäisi ainakaan takana ja muutenkin kumiseos aika pehmeä tuntuista, joten rengas kuluu verraten nopeasti. Itselläni näille eniten kilsoja tulee velolla, joten kestävyydestä en ihan hurjasti osaa sanoa.

Laitetaan pieni päivityskuva kun hommasin tällaisen keulakoristeen:
Untitled

Jos nyt alkaisi kilo ja 4kiloa kulkemaan. Tekosyyt on ainakin minimoitu.

^On se vaan niin komee. Hitsi kun sais tuollaisen quilli-versiona. Ostaisin heti.

olavi_takatalo - 13:23, 20.6.2013 » ^On se vaan niin komee. Hitsi kun sais tuollaisen quilli-versiona. Ostaisin heti.
[http://www.wigglestatic.com/images/profile-stem-converter.jpg](http://www.wiggle.co.uk/profile-quill-to-threadless-stem-converter/)

nyt on kova meno. mites jakkaraa piti säätää optimaaliseen tikkuasentoon päästäkseen?

kid_scientifik - 13:38, 20.6.2013 » nyt on kova meno. mites jakkaraa piti säätää optimaaliseen tikkuasentoon päästäkseen?
Ylös ja eteen. Perus. Vähän kadettaa toi i-beamin säätövara.