AMA: Gazelle Champion Mondial

Oon käyttänyt tota irtokuulaniksiä myös keskiöissä. On toiminut sen verran, että kokeilen jatkossakin. Hippasen pienempiä kuuliakin voi kokeilla ainakin siinä vaiheessa, jos enää välitä siitä ehjästä kupista tai akselista. Toimii ohjainlaakereissa, keskiössä en oo kokeillut.

Ylipäänsähän keskiön pieni rouheus ei haittaa muuta kuin korvien välissä. Kyllä ne polkemista silti kestävät.

No ne kuulat ei voi topata niihin samoihin reikiin ku häkitetyillä guugeleilla jaaab

ei se tietenkään keskiötä tai laakerikuppia mitenkään automaagisesti korjaa, mutta todnäk aivan käyttis pelin saa tolleen

Ei sinne mahdu yhtään kuulaa lisää. Kai sitä vois kokeilla tota paskaa puolta ilman häkkiä? Taidan mä tässä jo sitä jalkapyssyä ladata, mutta ei vaan jaksais ruveta laskeskelemaan, että mikä JIS-keskiö tohon pitäis laittaa.

Edit: löyty 107mm BB-UN55, isken sen kii.

Vähän mysteeri kyl miten menny noin huonoon kuntoon toi puoli, kun toinen puoli ihan priimaa. Kenties jääny vettä keskiön sisälle ja säilytetty hieman kallellaan?

Mites tämä mennyt ohi.

Komea konversio, arvostan. Myös bullista, joka on yksi parhaista vaiheista.

Apua, myisin? En mä ainakaan vielä oo sellaiseen valmis. Kelpaisko vähän pienempi Olmo?

https://c5.staticflickr.com/8/7178/27104435540_e8f3f62d41_h.jpg

Jarrun asennan loppuun jahka löydän puuttuvat osat. Satulakin vähän hooposti.