AMA: G.B

Lainasin afalta Jaguaria ja pitää varmaan hommaa omaksi samanlainen.

Tää on siisti uuh

Hyvästä tuli vieläkin parempi. Tän ja Tuukan Hellaksen jos sais…

Taas on vähän uutta osaa spexattu, huomenna voisin ottaa ensimmäiset kunnolliset kuvat tästä pyörästä.

Osaako muuten joku sanoa kenellä kaikilla tä on ollut? Olen ymmärtänyt että muutamakin foorumilla omistanut tämän.

Tää on näemmä mennyt ohitte, komea on.






http://farm3.staticflickr.com/2830/10992689473_91a45d2754_c.jpg
http://farm3.staticflickr.com/2842/10992473695_7cfc731800_c.jpg

ohan tää tämmönen. Tolpan kiristyspultti valuu eli se ja tanko vaihtoon ei tolla ajamisesta tullut mitään.

no jopas.

nätti on mut uskon kyllä et tangon vaihdolle löytyy perusteita…

kyy’yllä. hieno on.

Tästä minä nautin.

Mitkäs da:n maantiekammet nuo on? Eläkä vaihda mitään jaquarriserkomboja, tää on näin just hyvä!

dpstyles - 14:00, 22.11.2013 » Mitkäs da:n maantiekammet nuo on? Eläkä vaihda mitään jaquarriserkomboja, tää on näin just hyvä!
Ne parhaat, kauneimmat ja seksikkäimmät eli 7402, jaguaariohjaamo tosi hyvä mutta nyt on joku droppivaihe. tosin kaipaan leveempää ja paremman mallista maantiedroppia, ei tämmöset yhden otteen dropit oo mun juttu.

Minkäs tyyppinen stonga toi on

onks toi joku ratadroppi nyt?

1 ote = alaote? Kova

3t superleggero eli joku vintage kilpatanko. Kai toi huppujen kanssa menis. Kaupungissa pelkkä alaote on aika meh.

New stem day, 120mm ITM exlypse. Alkaa ohjaamo pikkuhiljaa selvitä, ajoasento ollut hakusesa pitkään ja nyt alkaa tuntua hyvältä. Kiekot jäi duratecista, tosin etunapa vaihtui mavicin ratanapaan. Tolppa vaihtui kun tässä tulikin ostaessa liian kapea tolppa mukana, luulin valumisen syyksi huonoa kiristysmutteria mutta 0,2mm olikin se juttu. Eturatas kului loppuun ja se vaihtui 48t suginoon, neljäseiska tulee kyllä takaisin kun vaan tulee sopiva vastaan. Kaiken kaikkiaan tä alkaa nyt olla miellyttävässä ajokuosissa.




flickr

Just katson tätä ja toivon et mulla olis teräsrunkoinen ratapyörä. Hyvän näköinen ja kokoinen.

on kyllä komea. ohjaamo vaikuttaa tosi hyvältä. aika paljon on kasvanu stemi pituutta matkalla. polkimet kans hyvät, pyörän nipasignature

Tää on kyllä erittäin kiva. Mikä toi riseri on?

joku minkä löysin aikanaan kiertsistä ja roudasin sen pajalle missä se oli pari kuukautta ja laitoin se nsit tähän kiinni, sillon siinä luki jotain eneää ei muutaku “alloy” harmittaa ku pätkäsin sen 44cm, kaipais leveempää.

Kirkkaita boksikehiä speksailen tässä, vois olla kivat. Tai en tiiä.