AMA: Ensifiksinä Kekekonversio

Mors!

Joo eka fiksipyörän projekti alko kestävän kehityksen keskukselta eli “Kekeltä”. Tällanen Terässiipi GT tarttu matkaan ja hauskaahan meillä on ollut.



Toimiikohan kuvat?

Eli pyörästä:

Runko Joonas Oklandin fauberikeskiöllä, pystyputki 58 ja vaakaputki 59.
Satula Charge ja satulatolppa turhan korkealla ku päässy vähän vääntymäänki.
Stemmi muistakseni SR 95mm jossa bilteman hartianlevyseksi väsätty riseri.
Kiekot takana Halo Aerotrack fixed/free ja eesä Halo AeroFuuu.
Kumit Spectraa.
Polkimien kanssa ollu ongelmia vaihtaa ja sen takia häkit on vielä “verstaan” pöydällä.

Mitähän vielä?

Plussia, miinuksia? Kertokaa.

Ja niin, rungon geometria ei minustakaan ole kovinkaan ihanteellinen, mutta muuten oon ollu kyllä tyytyväinen rungon väriin ja kuntoon yleensä näin romuläjästä pelastettuun runkoon.

-Jouni



Ei näy kuvat.

Linkit toiminee?

^Kyllä vain. Kiva värimaailma.

Kattelin livenäkin, että somasti kiiltää! Värien suhteen ei paljon paremmin voisi enää onnistua. Keskiön ja kammet päivittäisin, mielessä paino/jäykkyys/riskialttius.

Pistähän vielä ns. sääntöjen mukainen kuva, niin muodosta saa enemmän selkoa.

Pitkä ku helvettii ja tolppa vääntynyt (?) Eli just hyvä meno!

-Taina

^Kuvavääristää. Muistaakseni tässä oli keskiö korkealla (kiekkokokokonversio). Mikä on mukavaa.

Mull Dundane - 0:16, 25.9.2013 » Kattelin livenäkin, että somasti kiiltää! Värien suhteen ei paljon paremmin voisi enää onnistua. Keskiön ja kammet päivittäisin, mielessä paino/jäykkyys/riskialttius. Pistähän vielä ns. sääntöjen mukainen kuva, niin muodosta saa enemmän selkoa.
Jep pitääpäs päivitellä.

-Uusi Vissiin

Ideantynkä: Jossain 27,2mm halpiskuitutolpassa sisähalkaisija oli 22mm. Saman verran, kuin ilmeisesti tuon pyörän tolppa on.

Kiekot! Me like. Jos mieleen hiipii ajatus valkosesta satulasta, niin älä. Menee valkoisuus överiks. Ja ei kuitua tähän missään muodossa.

Livenä oikeen kivan näkönen. Ainaki luulen bonganneeni tän golffin perään nostettuna.

Setfront tolppa?

JJ90 - 15:53, 25.9.2013 » Livenä oikeen kivan näkönen. Ainaki luulen bonganneeni tän golffin perään nostettuna.
Jep, tuntuu että oon vähän kippeenä nii ei passaa ajella muutako tolla kansanautolla, ja kuvat tietty piti napsia.

Hieno fiilis, ja ot tästä kuvasta diggasin kovasti. (Vielä kun valolle(?) olis löytyny sähköä muualta) /ot

thericochet - 18:09, 25.9.2013 » Hieno fiilis, ja ot [tästä](https://www.dropbox.com/s/f3dblvnqseeehse/PA020423.JPG) kuvasta diggasin kovasti. (Vielä kun valolle(?) olis löytyny sähköä muualta) /ot
Ois pitäny himppu vie ottaa se jatkoroikka :)

Eipä se ton fillarin fiilistä vie, ja se on vissiin se pääasia.

Tästä saa varmaan paremmin selkoa. Painoa oli 11kg ja hieman päälle. Ei enempää valkosta, ja kuitutolppaakaan tuskin siihen laitan.

en tajuu miten ketään ei oo tarttunu tähän vielä - brakeless ilman jalankiinnityshommeleita?
vai oonko ymmärtäny jotain väärin.

koska just rento